دسته‌ها
دانستنی های سفر

لذت کمپینگ در کنار دوستانتون رو از دست ندین

کمپینگ اصطلاحیه که به چند نفر آدمی که قرار هست یک یا چند شب رو در محلی طبیعی، به دور از خونه و محیط های پیشرفته و شهری بگذرونن گفته میشه.

camping2

بیرون رفتن از خونه و پیدا کردن یه جای جدید خود به خود حال آدم رو خوب می کنه. این لذت وقتی چند برابر میشه که کسانی که دوستشون داریم هم کنارمون باشن تا بتونیم باهم شاهد تجربه های جدید و اتفاقات هیجان انگیز باشیم. یه عادت خوب که میتونه به دوستی هاتون رنگ و روی جدیدی ببخشه اینه که هر از گاهی برنامه ی کمپینگ بذارید و یک یا چند روزی رو دور از خونه و محیط های همیشگی بگذرونید.

کمپینگ در واقع به چه کاری گفته میشه؟ کمپینگ اصطلاحیه که به چند نفر آدمی که قرار هست یک یا چند شب رو در محلی طبیعی، به دور از خونه و محیط های پیشرفته و شهری بگذرونن گفته میشه. برای کمپینگ شما میتونید توی چادر، عقب ماشینتون و یا حتی توی فضای آزاد بخوابید. توی خیلی از کشورهای دنیا این کار از سن پایین مرسوم هست، به این خاطر که فرصت خیلی خوبی برای یاد گرفتن کار گروهی و استقلال محسوب میشه.

شما تا به حال برنامه کمپینگ گذاشتید؟ پیشنهاد ما اینه که کمپ زدن به همراه دوست ها رو حتما امتحان کنید. شما در طی این چند روزی که در کنار هم برای تهیه غذا، آتش، محل خواب و ماجراجویی های این بینابین مشغول هستید، یک عالمه چیز جدید یاد میگیرید. این تجربه های جدید به شما کمک می کنه مستقل تر بشید و اعتماد به نفس بیشتری نسبت به خودتون پیدا کنید. کسی که بتونه یک شب رو بدون دردسر توی طبیعت صبح کنه، میتونه از پس خیلی کارهای دیگه هم بربیاد. علاوه بر اینها، این تجربه فرصت خیلی خوبیه برای اینکه به دوستانتون نزدیک تر بشید و اونها رو بهتر بشناسید. خیلی از رفتارها و زوایای کمرنگ شخصیتی آدمها، در سفر کردن و همکاری برای یه هدف دسته جمعی مشخص میشه.

شما هم برای یه برنامه کمپ زدن توی هر منظره ای که مورد علاقه تون هست بچینید. کوه، دشت، کویر، جنگل… دوری کردن از شهر به مدت چند روز میتونه حسابی حال آدم رو سرجاش بیاره. از تجربیاتتون با ما در میون بذارید و پیشنهادهای خوب برای کمپینگ بهمون بدین. پیش به سوی زندگی هیجانی!

کمپینگ

 

 

منبع: گردالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *