دسته‌ها
دریچه

حسین قندی استاد روزنامه نگاری به کما رفت + عکس

حسین قندی در حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان قیاثی تهران بستری است.

حسین قندی در حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان قیاثی تهران بستری است.

حسین قندی – یکی از تاثیرگذارترین اساتید روزنامه‌نگاری کشور در سه دهه گذشته – که روز سه‌شنبه دچار سکته مغزی شده بود، به کما رفت.

ایسنا در گفت‌وگو با همسر این استاد رشته علوم ارتباطات آخرین وضعیت سلامتی وی را جویا شد که او گفت: متأسفانه ایشان حالشان خوب نیست و در کما هستند.

او گفت: برای استاد دعا کنید.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا پزشکان درباره‌ی از کما درآمدن ایشان خبری اعلام نکرده‌اند، گفت: در حال حاضر ایشان در کما هستند و پزشکان هنوز خبری را مبنی بر بازگشت سطح هوشیاری او اعلام نکرده‌اند و باید به خدا توکل کنیم.

 حسین قندی به کما رفت + عکس

حسین قندی در حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان غیاثی تهران بستری است.

این استاد ارتباطات و روزنامه‌نگاری پس از سکته مغزی ابتدا در بیمارستان فرمانیه بستری بود و بعد به بیمارستان قیاثی تهران منتقل شد.

استاد حسین قندی متولد اسفند ۱۳۳۰ در سبزوار و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بین‌الملل از آمریکاست که از اوایل دهه‌ی ۵۰ تا اوایل دهه ۹۰ قریب ۴۰ سال فعالیت و تدریس روزنامه‌نگاری را در کارنامه خود دارد.

وی علاوه بر سال‌ها تدریس علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی و آموزش صدها خبرنگار و روزنامه‌نگار شاغل در روابط عمومی‌ها و رسانه‌های کشور، در حوزه خبر جراید کثیرالانتشار نظیر کیهان، ابرار، اخبار، انتخاب و جام جم مسئولیت داشته و به خاطر تسلط و نوآوری‌های ویژه در این زمینه به «سلطان تیتر» شهرت پیدا کرد.

از استاد حسین قندی تألیفات متعددی چاپ و منتشر شده که کتب تخصصی «روزنامه نگاری نوین»، «مقاله نویسی در مطبوعات» «روزنامه نگاری تخصصی»و «تخیل در روزنامه نگاری» از مهم ترین آنهاست.

استاد حسین قندی قریب پنج سال است که به دلیل ابتلاء به بیماری نادر مغزی «هزار علت»، حافظه خود را از دست داده و در کنار خانواده ضمن پیگیری درمان خود، با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند.

  نیک صالحی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *