دسته‌ها
طالع بینی

طالع بینی هندی زن متولد خرداد

طالع بینی زن متولد خرداد

زن متولد خرداد معتقد است ماهی برای مغز مفید است اگر می خواهید او را شیفته خود کنید یک بشقاب ماهی را تا ته بخورید! او پول زیادی بابت هزینه پستی می پردازد و همیشه هم به تنهایی به پستخانه می رود . اگر شما دوست او هستید از دریافت یک خروار کارت پستال و یادداشتهای کوچک او خوشحال خواهید شد چون او دایماً با شما در تماس است . دفترچه یادداشت او پر از قرار ملاقات ، برنامه و وظایف اوست و اگر می خواهید او را ببنید، حتماً دو هفته قبل وقت ملاقات بگیرید . او عاشق دیدن نمایشهای جدید ، آخرین فیلمها و خواندن جدیدترین کتابهاست و کسی است که با رضایت کامل با شما به گردش های هنری ، علمی ، تفریحی یا ورزشی می آید .

بعضی از مردم می گویند که زن متولد خرداد معمولاً شایعات خوبی برای گفتن دارد و می شود اعتراف کرد که خبرهای بی مزه و یا چرت و پرت نمی گوید . خبرهای او بسیار وسوسه انگیز و داغ و مربوط به مسائل روز است . توصیه می کنم هیچ رازی را به او نگویید ، چون مطمئناً کمی دور خودش می چرخد ، چای دم می کند و برای پخش خبر جدید به یکی از دوستان تلفن می کند .

زن متولد برج خرداد دوست دارد بلوز و شلوار راحتی بپوشد . او قلباً‌ فمینیست است و عقیده دارد که زنان از هر نظر با مردان مساوی هستند و او نیازی ندارد که زنانگی خود را با زلم زیمبو و یا لباسهای چین واچین ثابت کند بلکه می خواهد او را فقط به خاطر خود و افکارش دوست بدارید بنابراین خود او نیز به ذهن شما بیش از ظاهرتان علاقمند است .

بیشتر زنان متولد خرداد بسیار سرشناس هستند . اگرچه برخی می گویند آنها آدمهایی سطحی هستند ، اما در واقع اینطور نیست.

بر خلاف این،زن متولد خرداد خود را به سرعت با محیط وفق می دهند. آنها همانطور که در بحثها در مورد موضوعات اصلی و شاخه های فرعی صحبت می کنند ( چون آنها عاشق بحث و مذاکره هستند ) به راحتی هم می توانند موضوع را عوض کنند. دوستان یک زن خرداد توصیفهای مختلفی از او دارند.

گاهی معتقدند زن خرداد شبیه آفتاب پرست است و تحت تأثیر محیط و افراد مختلف رنگ عوض می کند. اما بطور کلی بهترین ویژگی او این است که حتی اگر سعی کنید به هیچ وجه به ذهن او راه نخواهید یافت. فقط می دانید که هفت روز هفته هر روز بیست و چهار ساعت کار می کند . اگر زندگی یا حتی اتاق خود را با او تقسیم کردید مطمئن باشید شادی او در تمام ساعات شبانه روز شما را مات و متحیر می کند .

فکر نمی کنم که زن متولد این برج مادر خیلی خوبی باشد ، او هم مثل همتای مردش بچه ها را وقتی دوست دارد که بزرگ می شوند و زبان باز می کنند و به جای اینکه خودش بچه دار شود و یکی دو سال خود را به زحمت بیاندازد و هر سه ساعت یک بار بچه را تر و خشک کند و در تختخواب بگذارد ، ترجیح می دهد کودکی را به خانه بیاورد و به فرزندی بپذیرد!

رفتار او اصلاً مثل مادرها نیست. اگر برای بچه ها آشپزی کند ، لطف زیادی در حق آنها کرده و بچه ها باید خیلی هم خوشحال باشند . او بیش از تغذیه جسم، به تغذیه مغز آنها اهمیت می دهد و بچه ها را به سوی آموختن سوق می دهد و برای آنها داستان می خواند و آنها را تشویق می کند که عاقلانه فکر کنند . اگر بچه ها بخواهند مادر آنها را در آغوش خود بگیرد ، احتمالاً دلسرد و ناامید می شوند ، اما اگر بخواهند آنها را نصیحت کند ، حتماً به آنها کمک خواهد کرد .

منبع:http://www.beytoote.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *