دسته‌ها
طالع بینی

طالع بیی هندی زن متولد شهریور

طالع بیی زن متولد شهریور

دختران متولد شهریور بطور کلی هیچ وقت مثل مردم دیگر رفتار نمی کنند. نه عصبانی می شوند و دردسر درست می کنند و نه یک دفعه غیبشان می زند.

زن متولد شهریور عمداً می خواهد که مثل طبیعت به نظر برسد. (نه منظور من این نیست که او لباس نمی پوشد و سخت است) او ندرتاً آرایش می کند. اگر زنی روستایی باشد ، مطمئن باشید از ریشهء گشنیز و کرفس یا چیزی شبیه به آن ، مواد آرایشی درست کرده و مصرف می کند.

زن متولد شهریور مادر محشری است. برای او خیلی مهم است که بچهء باهوشی داشته باشد. اما باید بداند که بچه همان اندازه که به آموزش و یادگیری نیاز دارد به عشق و محبت هم نیازمند است.

زن شهریور باید به خاطر داشته باشد که گاهگاه کتابش را کنار بگذارد و کودک را در آغوش بگیرد. او یک ریز به دنبال علایم هوشمندی در نوازادش است و حتی شاید گاهی فکر کند که نوزاد کوچولو از نظر هوش مشکل دارد! در عین هر کاری که بتواند برای بچه انجام می دهد و از سپیدهء صبح تا بوق سگ از او پرستاری می کند.

یادتان باشد که او خوددار است. پس انتظار نداشته باشید که مثل متولدین برجهای آبی ناگهان فوران کند ، یا مثل دخترهای متولد برج اسد و میزان جذاب و لوند باشد. در عوض چشمهای او تمام مدت شما را به دقت نگاه می کند و سعی دارد به کنه وجود شما پی ببرد.

پشتکار زن متولد شهریور سبب می شود که دستیار خوبی باشد و هر رئیسی به او واقعاً اعتماد کند. او فمینیست سرسختی است ولی می خواهد که او را مثل یک انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید.

در زندگی برخی از زنهای متولد برج شهریور لکه هایی هست که دوست دارند آنها را مثل غلطهای تایپی با غلط گیر پاک کند و اگر موفق شود از خوشحالی بال در می آورد.

منبع:http://www.beytoote.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *