دسته‌ها
طالع بینی

طالع بینی هندی مرد متولد مهر

طالع بینی مرد متولد مهر

مرد متولد مهر ،واقعاً مار خوش خط و خالی است ، اما معمولاً به بهترین روش ممکن ، رفتار می کند. مرد متولد برج مهر مثل شوالیه ای است که در زره می درخشد و با اسب سفید جنگی، دوشیزه های گرفتار مخمصه را نجات می دهد. او حتی در قرن بیست و یک هم رنگ و بوی عشق مؤدبانه را فراموش نکرده است. اگر ببیند عجوزه ای ، دوشیزه ای را تهدید می کند، می داند چه کار کند . (مطمئن باشید فرار نخواهد کرد.)

مرد متولد مهر جذاب واستثنایی به نظر می رسد و کلکسیونی از ادکلن و عطر دارد . به یک مرد متولد برج مهر که می شناسید ، فکر کنید. آیا زیادی شیک و ظریف نیست ؟

مرد متولد دوست داشتنی ، سیاستمدار بزرگی است. او از ناراحت کردن دیگران متنفر است. در واقع او طوری رفتار می کند که ثابت کند زمان احترام به بانوان (شوالیه گری) به پایان نرسیده است . وی کسی است که در اتوبوس و مترو بلند می شود تا شما بنشینید. او خیلی با نزاکت است . اگر با این شوالیه مهربان ازدواج کنید، گرچه از نظر شما همیشه جذاب خواهد ماند ، اما به شکلی محسور کننده با همه دوشیزه ها مؤدبانه رفتار می کند. او بی وفا نیست ، فقط نمی تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد .

جز لاینکف وجودی او این است که می خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد . اگر پول داشته باشد لباسهای سفارشی و پیراهنها ابریشمی از جنس عالی می پوشد . نه به این دلیل که آنها نشانه موقعیت اجتماعی هستند ، بلکه او کسی است که عاشق بهترین ها است .

از آن جا که عنصر وجودی او هواست احساسات او بیشتر از ذهنش سرچشمه می گیرد تا از قلبش. او فکر می کند چون ستاره اش ونوس است، پس سرا پا عشق و شور است و نمی خواهد بپذیرد که گاهی رفتار سردی دارد.

مردان مثبت متولد برج مهر جذاب هستند ولی مردان منفی می توانند ، نا مرتب کثیف، بی ادب ، هرزه و نفرت انگیز باشند.

پدر متولد مهر فداکار است. وی به نوازد علاقه زیادی ندارد چون دایماً باید تر و خشک شود . اما وقتی آنقدر بزرگ شود که زبان باز کند ، مورد علاقه بابا خواهد بود راستی یادتان نرود شاید وقت زیادی را به بچه اختصاص ندهد و ترجیح بدهد به جای بازی با بچه ، یک گیم گلف یا یک دست تنیس بازی کند .

متولد مهر همان کسی است که شما می خواهید.

منبع:http://www.beytoote.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *