دسته‌ها
اخبار فرهنگی و هنری دریچه

نظر کتایون ریاحی درباره یک فیلم

اخبار هنرمندان ، نظر کتایون ریاحی درباره یک فیلم : کتایون ریاحی پس از تماشای فیلم «تراژدی» درباره‌ی آن نوشت.

اخبار هنرمندان ، نظر کتایون ریاحی درباره یک فیلم : کتایون ریاحی پس از تماشای فیلم «تراژدی» درباره‌ی آن نوشت.
کتایون ریاحی،فیلم،اخبار هنرمندان

اخبار هنرمندان ، نظر کتایون ریاحی درباره یک فیلم : کتایون ریاحی پس از تماشای فیلم «تراژدی» درباره‌ی آن نوشت.

رسانه ۷ – به گزارش ایسنا، این بازیگر که چند سالی است در عرصه بازیگری فعالیتی ندارد، نوشت: «همکاران عزیز در پروژه سینمایی «ترا‍ژدی»، وقتی به دیدن این فیلم نشستم احساس غرور کردم. بخاطر کارگردانی با نگاهی باهوش و خردمند آ‍زیتا موگویی در این اثر،به دلیل دیدن بازی‌های زیبای همکاران عزیز گرامی‌ام که با چشمانشان در قالب آن کارآکترها دنیا دنیا حرف داشتند ،حرف‌هایی فراتر از دیالوگ‌های فیلمنامه رضا کریمی و تابلوهای زیبای نئو رئالیسم تلخ این روزگار و…

و اما خوشحالم که آ‍زیتا موگویی را بارها و بارها به اصرار و ابرام تشویق کردم که بساز و خلق کن ،که اندیشه و نگرش و حساسیت تو را دیگران هم ببیند، و جامعه‌ای که هست آنهم در بیخ گوشمان به تصویر بکش.

زیاده نگویم که همان دیالوگ معروف ،تکراری و مندرس بچه‌های سینمای کفایت می‌کند:

« خسته نباشید! » )

بازیگران این فیلم سینمایی ۹۸ دقیقه‌ای ، مهدی هاشمی، بهرام رادان، رویانونهالی، حسین یاری، پانته آ بهرام، پیام دهکردی، پژمان هادوی، عنایت شفیعی، اکبرمعززی، امید روحانی، سیاوش درخشی، حسن دادخواه، محمد کتیرایی، همایون قربانی، محمد غفاری، محمد حیدر قلی … و با معرفی: الهام جبرائیلی، حسام قاسمی، مهرآریا کریمی هستند.

نویسنده فیلمنامه رضا کریمی که بر اساس طرحی از آزیتا موگویی «تراژدی » را نگاشته و باز نویسی فیلمنامه خشایار الوند و مهدی سجاده‌چی است .

دست‌اندکاران دیگر این اثر هنری ،مدیر فیلم‌برداری: هومن بهمنش، تدوین: محمدرضا مویینی، صدا بردار : محمد شاهوردی، صداگذاری و میکس :ایرج شهزادی، موسیقی:اریا عظیمی نژاد، تهیه‌کننده اجرایی و سرپرست تولید: «پژمان هادوی»، مجری طرح :علی باذل،… هستند.
«تراژدی حکایت گفتن از زندگی‌های خسته است ! گفتن از زندگی تلخ یک مرد در سایه فقر، زندگی سیاه شده یک زن در هاله فقر ، زندگی پوچ پسری جوان درفشار سنگین فقر ، زندگی دلشکسته دختری جوان در احوال بدون چاره‌ی فقر در خانه‌ای که مرد خانه قاسم سبزی کار است ،مردی که ازجان خود می‌گذرد تا خانواده اش کمی ،دقیقا کمی زندگی را زندگی کنند نه فقط نفس کشیدن!»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *