دسته‌ها
مشاوره ازدواج

قوانین گفتگو در مراسم خواستگاری

خانم ها مردهای بسیار زیادی را ملاقات کرده اند که تنها قصد تاثیر گذاری داشتند. خانم ها به خوبی می دانند کسانی از این روش استفاده می کنند که دارای ضعف و تزلزل شخصیتی هستند. آنها به شدت از این کار خسته شده اند و حتی ممکن است که خودشان تصمیم به امتحان کردن شما بگیرند. بنابراین متواضع باشید و اگر چیزی دارید که باعث تاثیر گذاری در آنها می شود (مثل یک ماشین زیبا و یا یک خانه بزرگ) اجازه دهید تا خودشان آن مسائل را کشف کنند و یکدفعه تمام مسائل را رو نکنید و به خاطر داشته باشید که تواضع و فروتنی شما بیش از هر مطلب دیگری آنها را تحت تاثیر قرار میدهد.

جلسه خواستگاری,گفتگو در مراسم خواستگاریسعی نکنید که در او تاثیر بگذارید

رسانه ۷ –خانم ها مردهای بسیار زیادی را ملاقات کرده اند که تنها قصد تاثیر گذاری داشتند. خانم ها به خوبی می دانند کسانی از این روش استفاده می کنند که دارای ضعف و تزلزل شخصیتی هستند. آنها به شدت از این کار خسته شده اند و حتی ممکن است که خودشان تصمیم به امتحان کردن شما بگیرند. بنابراین متواضع باشید و اگر چیزی دارید که باعث تاثیر گذاری در آنها می شود (مثل یک ماشین زیبا و یا یک خانه بزرگ) اجازه دهید تا خودشان آن مسائل را کشف کنند و یکدفعه تمام مسائل را رو نکنید و به خاطر داشته باشید که تواضع و فروتنی شما بیش از هر مطلب دیگری آنها را تحت تاثیر قرار میدهد.

● از تبدیل گفتگو به مصاحبه خودداری کنید

بـیــشتر مردها اولین قرار ملاقات را به یک مصاحبه شغلی تبدیل می کنند و همان سوالات قدیمی و خسته کننده را می پرسند که مطمئنا هر خانمی بیش از ۱۰۰ بار آنها را شنیده است. با اجتناب از سوالاتی نظیر: ” شما چند سال دارید؟” ” چه کاری می کنید؟” “چند تا خواهر و برادر دارید؟”، شما خود را از سایر مردهایی که او تا کنون با آنها برخورد کرده است جدا می کنید و راه دستیابی به یک گفتگوی جالب تر را هموار می سازید.

● سعی نکنید که در او تاثیر بگذارید

خانم ها مردهای بسیار زیادی را ملاقات کرده اند که تنها قصد تاثیر گذاری داشتند. خانم ها به خوبی می دانند کسانی از این روش استفاده می کنند که دارای ضعف و تزلزل شخصیتی هستند. آنها به شدت از این کار خسته شده اند و حتی ممکن است که خودشان تصمیم به امتحان کردن شما بگیرند. بنابراین متواضع باشید و اگر چیزی دارید که باعث تاثیر گذاری در آنها می شود (مثل یک ماشین زیبا و یا یک خانه بزرگ) اجازه دهید تا خودشان آن مسائل را کشف کنند و یکدفعه تمام مسائل را رو نکنید و به خاطر داشته باشید که تواضع و فروتنی شما بیش از هر مطلب دیگری آنها را تحت تاثیر قرار میدهد.

● سرزنده و شوخ طبع باشید

خانم ها به دنبال مردهایی هستند که بتوانند اوقات خوشی را با آنها داشته باشند. سوال پرسیدن در مورد علایق شخصی خانم ها یکی از راههای شروع یک بحث داغ و سرگرم کننده به شمار میرود، دیگران معمولا این کار را به ندرت انجام میدهند. بنابر این دفعه آینده که قرار ملاقات داشتید از پرسیدن سوالاتی نظیر:” رنگ مورد علاقه ات چیست؟” ” چه نوع بستنی را دوست داری؟” ” چند تا حیوان خانگی داری ؟” هیچ ترسی به خود راه ندهید. همچنین می توانید با پیشنهاد دادن در مورد نظرات او:”خمیر بیسکوییت،م م م م، من که فکر نکنم بتونم از پسش بر بیام؟!” گفتگوی موجود را تبدیل به یک بحث سرگرم کننده کنید.

● گفتگو را هدایت کنید

اگر احساس کردید که مکالمه به سمت مسائل خسته کننده کشیده می شود (مثلا هنگام صحبت کردن در مورد مسائل کاری) به راحتی مسئولیت آنرا به عهده بگیرید و بگویید: ” کافیه، اجازه بده در مورد مسئله جالب تری صحبت کنیم”. چنین کاری می تواند به سرعت یک بحث خسته کننده و قرار ملاقات ملال آور را به یک گفتگوی مهیج تبدیل کند.

● ارتباط چشمی برقرار کنید.

مطمئن شوید که به چشم های گیرای او نگاه می کنید و این ارتباط را برای مدت نسبتا زیادی برقرار نگه دارید. این کار نشان می دهد که شما مرد مطمئن و بی پروایی هستید و می دانید که از زندگی خود چه می خواهید.

● در مورد شایعه های اخیر صحبت کنید

شما که خوب می دانید هر هفته همه خانم ها مجله های شایعه پراکنی در مورد افراد مشهور را خریداری کرده و آنرا مو به مو بررسی می کنند. آنها هیچ گاه از این کار اشباع نمی شوند. پس می توانید به راحتی جدایی برد و جنی یا ازدواج اخیر بریتنی را مطرح کنید او حتما استقبال خواهد کرد. گفتگو پیرامون مسائلی که برای او جالب و سرگرم کننده است باعث می شود که شما نیز در نظر او جالب و جذاب جلوه کنید.

● با همه مهربان باشید

آقایون خوب دقت کنند، هنگامی که شما با خدمتکار، راننده ماشین و یا مغازه دار صحبت می کنید او تمام گفته های شما را زیر نظر دارد، آنها را به دقت گوش می دهد و بر اساس آنها درون شما را قضاوت می کند. با تمام افراد با خوشرویی صحبت کنید تا او متوجه ارزش و اعتبار شما بشود

● از بحث در مورد مسائل پیچیده پرهیز کنید

بله منظور من درست در مورد موضوعاتی نظیر سیاست و مذهب است. اگر در مورد یک چنین مطالبی صحبت کنید تنها مشکلات را به جمع دونفره خود دعوت کرده اید. پس بهتر است آنها را برای زمان دیگری نگه دارید.

● در مورد سکوت ها نگران نباشید

هنگامیکه بتوانید از سکوت حاکم بر جمع لذت ببرید بدون شک می توانید به طرف مقابل از هر زمان دیگری نز دیک تر شوید. شما مجبور نیستید که تمام مدت صحبت کنید. دفعه آینده که حرف ها تمام شده و سکوت برقرار شود، آرام باشید و اجازه دهید کسی که بحث را مجددا به جریان می اندازد طرف مقابل شما باشد. با این کار به او نشان می دهید که شما با خودتان راحت هستید و سبب می شود تا او نیز با شما احساس راحتی بیشتری کند.

● از پرسیدن سوالات نابود کننده پرهیز کنید

بیشتر مردها متوجه نمی شوند پرسیدن سوالاتی نظیر: ” آیا من همانی هستم که تو به دنبال او بودی؟” ” آیا از من خوشت اومده؟” ” می خواهی باز هم همدیگر را ببینیم؟”باعث می شود تا خانم ها به مرز جنون و دیوانگی کشیده شوند.

● چرا؟

به این دلیل که پرسیدن سوالاتی از این دست نشان می دهد که شما فاقد اعتماد به نفسی که او در وجود شما جستجو می کند، هستید. برای یک مرد مستقل و مطمئن هیچ اهمیتی ندارد که او مد نظر او باشد یا خیر و همچنین می داند که آیا او دفعه آینده نیز با او قرار ملاقات خواهد گذاشت یا خیر. در مورد این مسائل به دقت فکر کنید.
از موارد ذکر شده استفاده کنید و بدون شک نام شما در ذهن او حک خواهد شد، با او به آرامی صحبت کنید تا در مقابل شما خلع سلاح شود. شما تمام ابزار مورد نیاز را در دست دارید.

منبع : vista.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *