دسته‌ها
دانستنی های سفر

چطور یک همسفر مناسب انتخاب کنیم ؟

رای یک سفر موفق تر با کسی همسفر شید که از لحاظ فکری به شما نزدیک تره.اگه شما کسی هستید که رژیم غذایی خاصی دارید و نگران میکروب هایی هستید که در وسایل نقیله عمومی وجود دارن،

همسفر گردالی

چه طوری یک همسفر مناسب انتخاب کنیم؟
رسانه ۷  سفری که به صورت انفرادی  باشه ،مزیت های خاص خودشو  داره و این امکان رو به ما میده که برنامه ریزی خودمون رو داشته باشیم اما وقتی این

سفر با هیجانات و ماجراجویی همراه میشه،بیشتر اوقات خیلی خوب می شه که بتونیم این اتفاقات و تجارب رو با یه نفر که با این شرایط  آشنایی داره، به اشتراک بگذاریم. و اون آدم می تونه برای پشتیبانی و برای تجربه ی “اولین” ها و همینطور آشنایی  با مکان های نا آشنا و فرهنگ های جدید  کنارتون باشه.
همسفری رو انتخاب کنید  که اولویت های سفری و همچنین ویژگی های شخصیتی   مشابهی با شما داره.

۱ . به دنبال همراهی بگردید  که علاقمندی های  مشترکی با اون دارید:

Her-and-Him-MTB  

– از  آدمایی که در حال حاضر در زندگیتون هستن بخواین که باهاتون همراه شن،چون در حال حاضر هم علاقمندی های مشترکی با دوست ها،خانواده و هم کاراتون دارید. با این کار، مرحله ی انتخاب و  آشنایی های اولیه رو پشت  سر گذاشتید و به مرحله ی بحث راجع به  اینکه چقدر دیدن جاهای تازه می تونه هیجان انگیز باشه رسیدید.
– پتانسیل های شخصیتیه همسفرتون رو بررسی کنید. در مورد ویژگی های خودتون و انتظارات همسفرتون صادقانه و بی رو در وایستی گفت و گو کنید.برای یک سفر موفق تر با کسی همسفر شید که از لحاظ فکری به شما نزدیک تره.اگه شما کسی هستید که رژیم غذایی خاصی دارید و نگران میکروب هایی هستید که در وسایل نقیله عمومی وجود دارن،سفر با شما خیلی لذت بخش تر از سفر با کسائیه که عادت های غیر متعارفی دارند.

۲ . هنگام انتخاب  همسفر، مطرح کردن بودجه ی خودتون رو فراموش نکیند:

کسی  رو  پیدا کنید که تقریبا بودجه ی مشابه ای با شما ،برای محل  اقامت ، تهیه غذا ،حمل و نقل و خرج های دیگه ی سفر  مد نظر داشته باشه .

۳ . برنامه وتاریخ سفرتون رو مرور کنید:

p-adv8

از اینکه همسفرانتون مایلن که با سرعت یکسانی با شما سفر کنند مطمئن بشید.در نظر بگیرید که سرعت شما برای سفر به مکان های مختلف و دیدن جاذبه ها چقدره و هر کس دیگه ای  که همراهیتون می کنه برای این کارها چقدر وقت صرف می کنه.

۴ . قبل از اینکه به سفر طولانی ای برید ،گردش کوتاهی رو  با یکدیگر تجربه کنید:

o-COUPLE-TRAVELING-TOGETHER-facebook
یک گردش در تعطیلات آخر هفته ،به هر دو طرف این امکان رو میده که علاوه بر  اینکه شام یا نهاری رو در کنار هم میخورن،بتونن با نظرات هم آشنا بشن و همچنین بتونن به طور کلی بفهمن که هر کدوم در سفر چطورن.

منبع: گردالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *