دسته‌ها
دانستنی های سفر

درس و کار در حین سفر

زمانی که اینترنت و لپتاپ و تبلتی در کار نبود، رفتن به سفرهای طولانی رویایی غیر واقعی به نظر می رسید. دانشگاه و کار، دو مانع بزرگ برای رسیدن به آرزوهامون بودن

women-nature-outdoors-laptops-fresh-hd-wallpaper

رسانه ۷  زمانی که اینترنت و لپتاپ و تبلتی در کار نبود، رفتن به سفرهای طولانی رویایی غیر واقعی به نظر می رسید. دانشگاه و کار، دو مانع بزرگ برای رسیدن به آرزوهامون بودن، که خوشبختانه در عصر جدید دیگه به عنوان مشکلی بر سر راه توریست ها دیده نمی شن. با پیشرفت اینترنت و سیستم آموزشی، این امکان به وجود آمده تا هر کجا که هستین، درس و کارتون رو ادامه بدید.

حد اقل ۴ سال دانشگاه و تعطیلات کوتاه میان ترم، وقتی برای سفر برامون نمیذاره. اگر دوست دارید دنیا رو ببینید و قصد ندارید این کار رو به چند سال آینده موکول کنید، دانشگاه های آنلاین بهترین گزینه برای شما هستند. در سال های اخیر، دانشگاه های دولتی و غیر دولتی امکان تحصیل خیلی از رشته ها رو به شکل آنلاین فراهم کردن، که میتونه بهترین خبر برای کسانی باشه که عاشق سفرند و از یک جا موندن خوششون نمیاد.

مشکل اصلی که همه سفر دوست ها بهش بر می خورن، کسب درآمد در حین سفره. اینکه بتونید سفر کنید و هزینه اش رو هم در کنارش تامین کنید، خیلی می تونه خوشحال کننده باشه. راه های زیادی هست که بتونید از هر نقطه ای از دنیا کسب در آمد کنید. در ادامه بحث تحصیل آنلاین، کار آنلاین هم در سال های اخیر در ایران خیلی رایج شده. فقط کافیه یکی از حرفه هایی که به طور آنلاین می شه انجام داد رو یاد بگیرید و سفرهاتون رو شروع کنید. طراحی وبسایت، ترجمه، نویسندگی و یا حتی وبلاگ ماجراجویانه از کارهایی هستن که می تونید برای شروع بهشون فکر کنید.

حالا می رسیم به نگرانی بعدی، اینترنت. اگر در ایران سفر می کنید، می تونید یک مودم همراه ایرانسل یا مبین نت بگیرید که توی اکثر شهر های بزرگ جوابگوی نیاز شما هستن. در خارج از ایران هم مطمئن باشید که لنگ اینترنت نمی مونید. کتابخونه ها ، هتل ها، رستورانها و فرودگاه ها همیشه اینترنت مناسبی دارن که میتونید بطور رایگان ازش استفاده کنید.

سفر بهونه ای برای فرار از زندگی نیست. راهی برای دلنشین کردنشه. پس به همه چیز های مهم زندگی برسید .

منبع:گردالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *