دسته‌ها
دانستنی های سفر

تا وقتی من میتونم، پول یه نگرانی نیست

درآمدزایی و داشتن جیب پر پول چیزی نیست که کسی ازش بدش بیاد

money

رسانه ۷ درآمدزایی و داشتن جیب پر پول چیزی نیست که کسی ازش بدش بیاد. همه چه بخوایم و چه نخوایم با مقوله پول و کار درگیر هستیم و باید رفاه زندگی رو برای خودمون فراهم کنیم. هر چقدر درآمدزایی کار قابل توجیهی باشه، نگران پول بودن اما اصلا خوب نیست. فکر کنید چقدر بده که همیشه همه چیز رو با پول اندازه بگیریم، شغلمون رو بر اساس درآمدی که داره حساب کنیم، و برای لحظه لحظه زندگیمون با فکر پول تصمیم بگیریم.
به نظرتون چه جور آدم هایی کمتر دغدغه پول رو در ذهنشون دارن؟ کسانی که به خودشون مطمئن هستن! کسی که بدونه توانایی هاش چیه و به مهارت هایی که داره ایمان داشته باشه، میدونه هر موقع و هر جا که بخواد میتونه کار پیدا بکنه، و فقط کافیه مهارت هاش رو به نمایش بگذاره. این آدم بخشی از وقتش رو صرف یاد گرفتن کرده و میتونه تا مدت ها از این تلاش استفاده ببره.
شما هم اگه دوست دارید یه عمر بدون دغدغه پیدا کردن شغل و درآمدی که امورتون رو بگذرونه زندگی کنید، این توصیه رو جدی بگیرین: مهارت هاتون رو بالا ببرید! کسی که واقعا کار بلد باشه هیچوقت بیکار نمیمونه. وقتی خالصانه یه حرفه رو یاد بگیریم، میتونیم توی هر شرایطی کار پیدا کنیم.این یاد گرفتن حتما نباید هزینه بر و پر دردسر باشه. میتونید از همین اینترنتی که در دسترستون هست برای دسترسی به یک عالمه منبع آموزشی خوب استفاده کنید. از امروز شروع کنید تا زندگی بی دغدغه تری برای خودتون بسازید.

منبع:گردالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *