دسته‌ها
دانستنی های سفر

طلوع و غروب آفتاب در سینما آسمان!

آخرین باری که رنگ های غروب یا طلوع آفتاب رو تماشا کردید یادتون هست؟

غروب

رسانه ۷ برای لذت بردن از زندگی نباید حتما پول خرج کرد. خیلی از کارها هستن که در دسترس همه مون – واقعا همه!- هست ولی ازشون غافل هستیم. مثلا خورشید و ماهی که هر روز بالای سرمون طلوع و غروب می کنن رو نادیده میگیریم و در حسرت چیزهای مصنوعی اما جدید میمونیم.
آخرین باری که رنگ های غروب یا طلوع آفتاب رو تماشا کردید یادتون هست؟ آسمون لحظه به لحظه رنگ عوض می کنه، رنگ هایی که توی بزرگ ترین و پیشرفته ترین ال سی دی های دنیا نمیتونید ببینید! چقدر برای لذت بردن از طبیعت وقت میگذاریم؟ چقدر براش هیجان زده میشیم و به استقبالش میریم؟ حالا یه سوال دیگه: اگه یه روز سینماهای کشور مجانی بشه، چقدر همه به سمت سالن های سینما حجوم میبرن؟
چیزی که باید متوجه بشیم اینه که هر چیزی که مجانی بود چیز بدی نیست و هر چیزی که باید بابت مبلغ گزافی پرداخت کنیم حتما به درد بخور نیست. از همه ی امکانات و چیزهایی که در دسترسمون هستند برای لذت بردن از زندگی استفاده کنیم. مثلا یک بار قرار دوستانه تون رو روی یه تپه مشرف به غروب آفتاب بگذارید و در کنار آدمهایی که دوستشون دارید از رنگ عوض کردن سقف دنیا لذت ببرید. صبح ها برای دیدن طلوع خورشید زود از خواب بیدار شید و برای دیدن ماه کامل به دوستانتون یادآوری کنید.
اگه همه ما میتونستیم از همه چیزهایی که در اختیارمون هست خوب استفاده کنیم، همه میتونستیم آدمهای پر انرژی و شادی باشیم. حالا هم دیر نیست. هر کسی که زرنگ باشه و بتونه انرژی مورد نیازش رو از محیط طبیعی اطرافش بگیره، برنده است. شما هم خودتون رو به جمع این برنده ها اضافه کنید!

منبع:گردالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *