دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

طبیعت رو به زندگیمون بیاریم

طبیعت در هر سایز و اندازه ای که باشه، میتونه انرژی خودش رو پخش کنه. تا به حال دقت کردین هوای داخل گلخونه ها چقدر خوب و تازه است؟

decorations-stylish-indoor-plant-decoration-placed-in-glass-bottle-terrarium-14-indoor-plants-decoration-ideas-that-keep-your-house-feel-fresh-plants-inside-rooms-indoor-plants-purifyer-natural-gard

رسانه ۷ دیدن طبیعت حال آدم رو خوب می کنه، کسی در این موضوع شک نداره. رفتن به مسافرت یا پیک نیک در یه منطقه طبیعی و خوش منظره، کل هفته ی آدم رو میسازه. اما این کاریه که شاید همیشه وقتش رو نداشته باشیم، اما اگه هر روز تکرار بشه، بهمون انرژی فوق العاده خوبی میده. حالا چی کار میشه کرد؟

طبیعت در هر سایز و اندازه ای که باشه، میتونه انرژی خودش رو پخش کنه. تا به حال دقت کردین هوای داخل گلخونه ها چقدر خوب و تازه است؟

پیشنهاد ما اینه که تا میتونید قضای توی خونه یا محل کارتون رو سبز کنید. گلدونهای مختلف برای خودتون بگیرید تا با نگاه کردن به شادابی و سرسبزی این موجودات زندگی، خستگی از تنتون در بره. باورتون نمیشه که یه برگ سبز کوچک میتونه انرژی یه جنگل زار رو پیش خودش داشته باشه. همونطور که سهراب سپهری در این باره میگه، زندگی شاید نگاه کردن به ساقه یک علف هرز باشد. همه چیز در طبیعت زیبایی های خودش رو داره، خوش به حال کسی که بتونه این زیبایی ها رو وارد زندگی خودش بکنه.

منبع:گردالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *