دسته‌ها
دانستنی های سفر

سفر جاده ای چه جور سفریه؟

سفر جاده ای به سفری میگن که شما بخواین از یه مکان به یه مکان دور دیگه با استفاده از ماشین سفر کنید

roadtrip

رسانه ۷سفر جاده ای که در زبان انگلیسی بهش roadtrip گفته میشه، شامل هر گونه سفری که از طریق جاده صورت بگیره هست. عموما سفر جاده ای به سفری میگن که شما بخواین از یه مکان به یه مکان دور دیگه با استفاده از ماشین سفر کنید. مثلا یک روز که خیلی هوس سفر کردید، ماشین رو بر میدارید و تا یکی از شهرهای اطراف رانندگی می کنید. کمی کنار طبیعت وقت می گذرونید و برای شب دوباره به خونه بر می گردید. البته سفر جاده ای میتونه چند روزه باشه و حتی هفته ها و ماه ها طول بکشه.

حتی اگه ماشین ندارید هم میتونید سفر جاده ای رو امتحان کنید. یه کوله پشتی روی دوشتون بندازید و با هر وسیله ی نقلیه ای که زودتر در دسترس بود خودتون رو به یه شهر جدید برسونید. سفر جاده ای میتونه برنامه ریزی شده، یا کاملا اتفاقی و غیر منتظره باشه. سفر کردن بدون برنامه ریزی خیلی هیجانی تر و لذت بخش تره و چیزهای جدیدی از دنیا بهتون نشون میده.

هر وقت فکر کردید نیاز به یه تنوع اساسی دارید، وسایلتون رو جمع کنید و تنها یا به همراه یکی دو نفر همسفر خوب، یه برنامه ی سفر جاده ای بچینید. اینطوری بدون اینکه نیاز به خرج زیادی باشه، حال و هواتون عوض میشه و جاهای جدید اطرافتون رو کشف می کنید. از اینکه محل راحت و قدیمی خودتون رو برای دیدن جاهای جدید ترک کنید نترسید. همه ی اتفاقات خوب خارج از محدوده ی راحتی آدمها اتفاق می افتند.

 

منبع:گردالی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *