دسته‌ها
پوست ، مو و زیبایی

انتخاب مدل فر کردن و نحوه فر کردن موها

فر کردن موها

اگر می خواهید برای مراسمی خاص و یا کلا برای خودتان، مدل موی جدیدی داشته باشید، فر کردن موها می تواند شیوه ای خاص و زیبا برای داشتن موهایی خاص باشد. موهای صاف و موهایی که خودشان موج دار هستند، شیوه های خاص خودشان را نیاز دارند. در این چگونه سعی داریم به شما در انتخاب مدلی برای فر کردن موها و چطور فر کردن موها کمک کنیم.

۱- قبل از اینکه موهای خود را به این مدل درآورید، باید شکل صورت و بقیه موهای خود را در نظر بگیرید. فر کردن موهای کاملا صاف، کمی مصنوعی به نظر خواهد رسید. در حالی که دختران جوان معمولا را روی موهای کوتاه خود را فر می کنند، همین فر ممکن است روی موهای یک زن میانسال زیبا به نظر نرسد، مخصوصا اگر صورت چاق و یا صورت بلند دراز داشته باشد.

۲- زمانی که موهای خود را بالا می بندید تا چهره ای دلربا داشته باشید، بگذارید موهای موج دار خودتان نیز روی حلقه های فر بیافتد. موقعیت را نیز در نظر داشته باشید. شاید این موها، در محیطی رسمی تاثیری منفی بگذارد و باعث شود روابط تان به هم بخورد.

۳- اگر می خواهید مدل موی دهه ۴۰ خارجی را داشته باشید، حلقه های فر شده موهای تان را در کنار صورت تان بچسبانید. این مدل فر، بهترین مدل برای موهای صاف و کوتاه است که می تواند روی تمام سر استفاده شود. یک رشته مو را برداشته و از یک طرف دور خودش بپیچید تا تمام مو حلقه شود. حلقه مو را با سنجاق سر نگه دارید.

۴- کار را با سنجاق زدن به حلقه های مو ادامه دهید. یک سنجاق دیگر، در جهت مخالف اضافه کنید تا حلقه ها را نگه دارد. حلقه های سنجاق زده را روی موهای مرطوب و یا موهایی که اسپری روی آنها زده اید، قرار دهید و بگذارید خشک شوند؛ سپس حلقه ها را باز کنید. موها را شانه نزنید.

۵- اگر می خواهید موهای زلف تان (چتری) را فر کنید و احتمال می دهید فر موهای تان زود از بین خواهد رفت؛ زمانی که در حال درست کردن موها هستید یکی دو دسته از موهای چتری را حلقه کنید و نگه دارید. بعد از فر کردن تمام موها، موهای چتری را با بابلیس فر کنید و قبل از اینکه موها را از دور بابلیس باز کنید تافت بزنید تا حالت موها به هم نخورد.

منبع:یاس گروپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *