دسته‌ها
دیدنیها و شنیدنی ها

محبوب‌ترین دانشگاه‌های دنیا در سرچ گوگل

در گزارش گوگل آمده است که مردم علاقه‌ی زیادی را برای شرکت در کلاس‌های غیرحضوری آنلاین نشان می‌دهند و این میل بیشتر از حضور فیزیکی و تحصیل در محل دانشگاه‌ها است.جالب است بدانید که

اخیرا گوگل اطلاعات مربوط به جستجوهای انجام شده‌ درباره‌ی دانشگاه‌های دنیا را منتشر کرده و لیست ۲۰ دانشگاهی که بیشتر از باقی دانشگاه‌ها مورد توجه مردم قرار گرفته‌ و جستجو شده‌اند را منتشر کرده است.

,محبوب‌ترین دانشگاه‌های دنیا در سرچ گوگل محبوب‌ترین,دانشگاه‌,گوگل,خواندنی ها و دیدنی ها

محبوب‌ترین دانشگاه‌های دنیا در سرچ گوگل محبوب‌ترین,دانشگاه‌,گوگل

در گزارش گوگل آمده است که مردم علاقه‌ی زیادی را برای شرکت در کلاس‌های غیرحضوری آنلاین نشان می‌دهند و این میل بیشتر از حضور فیزیکی و تحصیل در محل دانشگاه‌ها است.جالب است بدانید که در لیست ۲۰ دانشگاهی که بیش از باقی جستجو شده‌اند، ۵ موسسه‌ی هندی دیده می‌شود. دانشگاه امریکایی University of Phoenix رتبه‌ی ۱ را در جدول ارائه شده توسط گوگل کسب کرده که شاید مهم‌ترین دلیل آن ارائه دوره‌های متنوع آموزش آنلاین و مجازی باشد. این دانشگاه در دهه‌ی ۱۹۷۰ تاسیس شد و خود را در کنار دانشگاه‌های معتبر امریکا مانند استنفورد، کلمبیا و هاروارد قرار داد.در جایگاه دوم جدول، دانشگاه ماساچوست قرار دارد که ماه گذشته عنوان بهترین دانشگاه دنیا را کسب کرد. این دانشگاه هم، دوره‌های آنلاین بسیار زیادی برگزار می‌کند و در این زمینه پیش‌رو است.برترین دانشگاه اروپایی در لیست منتشر شده توسط گوگل، دانشگاه بریتانیایی Open University است.لیست ۲۰ دانشگاه برتری که بیشترین جستجو را در گوگل داشته‌اند: ۱٫ University of Phoenix2. Massachusetts Institute of Technology3. Open University4. University of Calicut5. University of California, Los Angeles6. Anna University7. Stanford University8. London School of Economics9. Columbia University10. New York University11. University of Mumbai12. University College London13. University of Oxford14. Florida State University15. Harvard University16. University of Cambridge17. Liberty University18. University of Rajasthan19. University of Michigan20. Annamalai Universityنظر شما در باره‌ی تحصیل غیرحضوری و شرکت در کلاس‌های آنلاین چیست؟

akairan.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *