دسته‌ها
اخبار حوادث دریچه

ماجرای خودسوزی دختر دانشجو شیرازی

ماجرای خودسوزی دختر دانشجو شیرازی بعد از پخش فیلم خصوصی اش,خودسوزی دختر دانشجو شیرازی بعد از تهدید به پخش فیلم غیراخلاقی اش,عکس دختر شیرازی که خودسوزی کرد  .

ماجرای خودسوزی دختر دانشجو شیرازی (+ عکس ) . .

.

یک منبع مطلع که خواست نامش ذکر نشود در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این دختر دانشجو که متولد ۱۳۷۴ و ساکن شیراز بود روز ۱۷ اردیبهشت با رفتن به پارکینگ خصوصی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اقدام به خودسوزی کرد.
.
وی اظهار کرد: با وجود تلاش های تیم پزشکی، اما سوختگی ۱۰۰ درصدی، منجر به فوت وی شد.

.

ماجرای خودسوزی دختر دانشجو شیرازی بعد از پخش فیلم خصوصی اش,خودسوزی دختر دانشجو شیرازی بعد از تهدید به پخش فیلم غیراخلاقی اش,عکس دختر شیرازی که خودسوزی کرد
.
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز پیش تر در اطلاعیه ای عنوان کرد این فرد دانشجوی رشته حسابداری این دانشگاه است .
.
دانشگاه آزاد در اطلاعیه خود افزوده بود : این دانشجو پس از خروج از دانشگاه با رفتن به پارکینگ خصوصی که در مجاورت این دانشگاه واقع شده اقدام به خودسوزی کرد که با تلاش شاهدان عینی خاموش و وی به یکی از بیمارستان های شیراز منتقل شد.
.
پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در غرب این کلانشهر و در محدوده شهر جدید صدرا قرار دارد

.


.

خودشی بخاطر لو رفتن فیلم غیراخلاقی !

.

در چند روز گذشته عکس ها و فیلم های از این ماجرا دست به دست میشه و شایعه شده این دختر بخاطر پخش شدن فیلم خصوص اش و از دست رفتن آبرویش دست به این خودسوزی زده،هنوز هیچ منبعی این خبر رو تایید یا تکذیب نکرده است،

.

متاسفانه عکس و فیلم خصوصی او بصورت گسترده در حال دست به دست شدن است

.

ماجرای خودسوزی دختر دانشجو شیرازی بعد از پخش فیلم خصوصی اش,خودسوزی دختر دانشجو شیرازی بعد از تهدید به پخش فیلم غیراخلاقی اش,عکس دختر شیرازی که خودسوزی کردphotokade.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *