دسته‌ها
اخبار بین المللی

واکنش سید حسن نصرالله به حمله آمریکا به سوریه

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان از لحظاتی پیش در تجمع انتخاباتی این حزب در شهرک “مشغره” واقع در منطقه البقاع آغاز شد.

به گزارش تسنیم به نقل از المنار، تجمع انتخاباتی حزب الله در شهرک “مشغره البقاعیه” آغاز شد، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در جریان برگزاری این تجمع به صورت ویدئو کنفرانس در حال سخنرانی است.

دبیرکل حزب الله لبنان دو شب قبل نیز طی سخنانی در تجمع انتخاباتی حزب الله در حومه جنوبی بیروت درباره مسائل داخلی لبنان، تحولات منطقه و بین‌الملل سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله در آغاز سخنان خود ضمن تشریح دلایل برگزاری این تجمع انتخاباتی گفت: اهالی بقاع غربی لبنان و “راشیا” بخشی اساسی از مقاومت به شمار می‌روند و آن‌ها شهداء و مجروحان زیادی در این راه تقدیم کردند.

وی اظهار داشت: حضور قوی در پارلمان، دولت و نهاد‌های دولتی، ضمانتی واقعی برای مقاومت و معادله طلایی، ارتش، ملت و مقاومت به شمار می‌رود. مقاومت همانگونه که به تقویت امکانات تسلیحاتی خود نیاز دارد، همیشه باید به مراقبت از خود در برابر توطئه‌ها و خنجر‌ها و شمشیر‌هایی که از پشت وارد می‌شود، بپردازد.

دبیرکل حزب الله گفت: بعد از دستاورد‌های مقاومت، دشمن صهیونیستی ترسوتر از آن است که با تانک‌های خود وارد جنوب یا بقاع غربی شود.

وی افزود: برای حمایت لبنان در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی هیچ گزینه‌ای به جز معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت وجود ندارد و این واکنش استراتژیک ملت‌ها و دولت‌های ما علیه دشمن است.

اگر برخی معتقدند که اوضاع در سوریه ممکن است به نفع آمریکا یا اسرائیل یا کشور‌های منطقه تغییر کند، متوهم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *