دسته‌ها
اخبار بین المللی اخبار ویژه دریچه

بیل گیتس درباره دیدارش با ترامپ اظهار نظر کرد | رئیس مایکروسافت درباره ترامپ

بیل گیتس ، بنیانگذار شرکت مایکروسافت در اظهارنظرهایی درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت، از نظر او این وحشتناک است که ترامپ اطلاعات زیادی درباره ظاهر دخترش دارد.

بیل گیتس ، بنیانگذار شرکت مایکروسافت در اظهارنظرهایی درباره دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا گفت، از نظر او این وحشتناک است که ترامپ اطلاعات زیادی درباره ظاهر دخترش دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه گاردین ، بیل گیتس در صحبت‌هایی در جریان یک نشست بنیاد متعلق به خود و همسرش موسوم به بنیاد “بیل اند ملیندا گیتس” به مخاطبان درباره اینکه چطور ترامپ در یک نمایش اسب در فلوریدا با دخترش جنیفر که اکنون ۲۲ سال دارد، برخورد داشته، سخن گفت.

بیل گیتس گفت در آن موقعیت ۲۰ دقیقه بعد مشاهده کرد که ترامپ رفت و با یک هلی کوپتر دوباره به همان جا برگشت. کاملا مشخص بود که او با خودرو از صحنه دور شده اما می‌خواست با یک هلی کوپتر یک ورود شگفت انگیز از خود نشان دهد.

این در حالی است که بیل گیتس اولین بار در نیویورک در دسامبر ۲۰۱۶ با ترامپ ملاقات کرد.

خاطره بیل گیتس رادر زیر بخوانید:

بیل گیتس و ترامپ
بیل گیتس و ترامپ

او درباره این خاطره‌اش گفت: زمانی که اولین بار ترامپ را دیدم و با او صحبت کردم، وحشت کردم از اینکه او تا این حد اطلاعات زیادی درباره ظاهر دختر من داشت. ملیندا (همسر گیتس) اصلا از این مسئله خوشش نیامد.

همچنین بیل گیتس درباره دیدار مجددش با ترامپ در مارس سال گذشته میلادی در کاخ سفید گفت در هر دو دیدار ترامپ آمد و از من پرسید آیا واکسن‌ها چیز بدی نیستند؟

چون همان موقع او در حال بررسی تشکیل کمیسیونی به منظور مطالعه در مورد تاثیرات سوء واکسن‌ها بود و یک نفر که فکر می‌کنم اسمش “رابرت کندی جونیور” بود.

در آن زمان به او توصیه کرده بود که واکسن‌ها عوارض بدی ایجاد می‌کنند اما من به او پاسخ منفی دادم و گفتم که این کار را نکن. چون کار بدی خواهد بود و یک بن بست است.

همچنین بیل گیتس گفت: ترامپ هر دو بار از من پرسید که آیا تفاوتی میان ویروس HIV و ویروس HPV (پاپیلوما) وجود دارد یا خیر و من هم در توضیح به او گفتم به ندرت پیش می‌آید که کسی این دو تا ویروس را با هم اشتباه بگیرد.

این در حالی است که از آن زمان ظاهرا ترامپ برنامه‌اش برای تحقیق درباره یکسری نظریه‌های مربوط به ارتباط ایمن‌سازی‌های زمان کودکی (واکسن‌ها) با اوتیسم را کنار گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *