دسته‌ها
دریچه

سوتی جالب و خنده دار بهاره رهنما در سالگرد ازدواجش با پیمان قاسمخانی + عکس هنری بهاره رهنما

خاطره ای از دوران نامزدی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

سوتی جالب و خنده دار بهاره رهنما در نوزدهمین سالگرد ازدواجش با پیمان قاسمخانی

مهراب قاسم خانی به بهانه نوزدهمین سالگرد ازدواج برادرش پیمان قاسم خانی با بهاره رهنما خاطره زیر را منتشر کرد :

خاطره/کیک تولد: طرفاى سال هفتاد، من دیپلمه بیکار بودم و پیمان سرباز. اون موقع پیمان و بهار نامزد بودن. روز تولد پیمان، بهار تصمیم گرفت که سورپرایزش کنه. این شد که از صبحش که پیمان پادگان بود با کلى ذوق و هیجان اومد خونه ما براى تدارکات.

 یه کیک نسکافه اى خوشگل هم خریده بود و داده بود روش خیلى قشنگ نوشته بودن پیمان عزیزم تولدت مبارک. خلاصه که داشتم توى اتاق نشیمن فیلم میدیدم و بهار هم توى آشپزخونه مشغول بدو بدو بود که یهو یه صداى “بوم” وحشتناکى از آشپزخونه اومد و بعدش هم صداى گریه بهار.

 با نگرانى خودم رو رسوندم آشپزخونه و دیدم بهار نشسته روى زمینه و میزنه توى سر خودش و کیک خوشگلش به رو افتاده کف آشپزخونه. البته خودش طوریش نشده بود ولى وقتى با بدبختى کیک رو برداشتم تمام تزئینات و نوشته هاى روش چسبیده بودن کف آشپزخونه.

یه ذره که خندیدم و مسخره اش کردم و اونم گریه کرد دوباره برگشتم سر فیلم دیدنم. بعد از نیم ساعت بهار با خوشحالى و افتخار اومد توى نشیمن و گفت کیک رو دوباره تزئین کردم و خیلى هم خوشگل شد و دلت بسوزه.

 من که فکر نمیکردم بهار از این هنر ها داشته باشه کنجکاو شدم و دنبالش رفتم تو آشپزخونه که ببینم چیکار کرده… از توى یخچالمون سس خردل پیدا کرده بود و تمام سطح کیک رو با اون پوشونده بود.

فقط به این دلیل که رنگش از بقیه چیزا به نسکافه نزدیک تر بود. جاتون خالى من تا ظهر خندیدم و بهار هم تا وقتى پیمان برسه گریه کرد و کیک هم صاف رفت تو سطل آشغال ولى بوش تا یکى دو روز از خونه بیرون نرفت.

پ.ن : سالگردتون مبارک زن داداش جان

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسمخانی

بهاره رهنما با انتشار عکس زیر نوشت:

👼من سبز دل از شاخه بریدم تو چه کردی ؟
افتادم و بر خاک رسیدم تو چه کردی؟
مغرور ولی دست به دامان رقیبان
من طعنه برای تو شنیدم تو چه کردی؟

فاضل نظری

عکس جدید و هنری بهاره رهنما

صفحه اجتماعی بهاره رهنما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *