به گزارش بازرگانی ، حفظ و اداره ساختمان عنوان کلی وظایف مدیر یا هیأت مدیره است به عبارتی تمام اقدامات مدیر یا مدیران صرفاً جهت حفظ ساختمان از هرگونه آسیب و خرابی و انجام امور جاری مربوط به آن است. موضوع بیمه نامه عبارت است از بیمه مسئولیت بیمه گذار در قبال ساکنین و اشخاص […]
به گزارش بازرگانی ، حفظ و اداره ساختمان عنوان کلی وظایف مدیر یا هیأت مدیره است به عبارتی تمام اقدامات مدیر یا مدیران صرفاً جهت حفظ ساختمان از هرگونه آسیب و خرابی و انجام امور جاری مربوط به آن است. موضوع بیمه نامه عبارت است از بیمه مسئولیت بیمه گذار در قبال ساکنین و اشخاص ثالث.
خدمات این مجموعه شامل اموری مانند سرویس آسانسور و بیمه آسانسور، سرویس سیستم اعلام و اطفا حریق، فروش و شارژ کپسولهای آتش نشانی و همچنین تأمین نیروهای حراستی و لابی من و غیره میباشد.
سایت مجموعه آس ۲۴ ساعته در اختیار شماست و پس از دریافت مشخصات کلی ساختمان قادر به عقد قرارداد و قیمت دهی خواهد بود و انجام سرویسهای ساختمانی و کلیه خدمات از ۸ صبح تا ۸ شب میباشد. در موارد اورژانسی مانند خرابی موتورخانه یا آسانسور و نظیر آننیز به صورت شبانه روزی قادر به همکاری با شما هستیم.
سرویس موتورخانه
با فرا رسیدن فصل پاییز روزهای سرد سال آغاز شده و از این رو نیاز است که قبل از راه اندازی سیستم گرمایشی، سرویس موتورخانه و تأسیسات گرمایشی آپارتمان انجام شود. شرکت آس با بهره گیری از نیرویهای مجرب و دوره دیده در زمینه تعمیرات موتورخانه و تأسیسات مکانیکی ساختمانها، سعی بر این دارد تا با سرویسهای دورهای الگویی مناسب جهت بهینه سازی مصرف سوخت و برطرف کردن ایرادات جزئی و کلی ایجاد کند و از این رو باعث بهینه سازی و صرفه جویی ۲۰ الی ۵۰ درصدی انرژی شده و بازدهی تأسیسات را بالا برده و عمر کارکرد تأسیسات و موتورخانه مجموعههای ساختمانی تحت پوشش نگهداری خود را تا دو برابر افزایش دهد.
رایجترین خدمات سرویس موتورخانه شرکت آس
· بازدید مشعل
· بازدید پمپ سیرکوله شوفاژ
· بازدید پمپ سیرکوله آبگرم
· بازدید شیر فلکهها
· بازدید آکوستات ها
· بازدید شیر اطمینان
· بازدید درجه آبگرم مصرفی
· بازدید درجه آبگرم شوفاژ
· بازدید منبع انبساط
· روغن کاری پمپها
· بازدید سیستم الکتریکی
· تست شلنگ گاز و اتصالات مربوطه
· تست دودکش
· بازدید تهویه هوای موتورخانه
سرویس کولرگازی
تکنسینهای آموزش دیده و با تجربه شرکت خدماتی آس طیف وسیعی از خدمات مربوط به سیستمهای تهویه را انجام میدهند. با شروع فصل گرما بهتر است عملیات سرویس و نگهداری مناسب از کولرهای گازی را انجام دهیم، زیرا این امر موجب کاهش مصرف برق نیز میشود. در صورتی که در سرویس کولر گازی کوتاهی کنید، عملکرد کولر دچار افت و کاهش مداوم شده و این به معنای افزایش انرژی به طور پیوسته است.
خدمات سرویس کولرگازی شرکت آس
شستشوی یونیت داخلی
· شستن رادیاتور با مواد مخصوص
· تعویض فیلتر ضد قارچ
· شستشوی وان
· شستشوی درین کولر
شستشوی یونیت خارجی
· شستن رادیاتور با مواد مخصوص
· چک کردن تمامی قطعات
· رگلاژ فن و پروانه
· چک کردن سیم پیچی
رایجترین مشکلات کولرهای گازی
برخی از رایجترین مشکلات سیستمهای تهویه که نشان دهنده فرا رسیدن زمان سرویس کولر گازی میباشد، عبارتند از:
· نشتی سیستم خنک کننده (سرد کن)
· نگهداری نادرست
· خرابی سیستم کنترل الکتریکی
· مشکلات سنسور
· مشکلات زهکشی
هر زمان که احساس میکنید کولر گازی شما نیاز به تعمیر، نگهداری و سرویس منظم دارد با تکنسینها و سرویس کارهای کولر شرکت خدماتی آس تماس بگیرید. تکنسینهای شرکت آس هر یک از موارد ذکر شده در لیست زیر را بررسی میکنند:
· بررسی سرد کن (خنک کن)
· بررسی نشتی سیستم سردکن با استفاده از ردیابهای مخصوص
· بررسی نشتی آب بند مجرای سیستم مرکزی
· اندازه گیری جریان هوا در کویل تبخیر
· بررسی دنباله کنترل الکتریکی صحیح (اطمینان حاصل شود که سیستم خنک کننده و سیستم گرمایشی به طور همزمان کار نمیکنند)
· بررسی پایانههای برق، تمیز و سفت کردن اتصالات و به کار بردن پوشش غیر-رسانا در صورت لزوم
· بررسی سفتی و عدم ساییدگی روغن موتور و تسمه
· بررسی دقت ترموستات
سرویس آسانسور
همانند سایر تجهیزات مدرن، آسانسورها نیز تکامل یافته و تکنولوژی آنها رو به پیشرفت است. آسانسورها در طول عمر خود نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. تکنسینهای شرکت خدماتی آس امکان سرویس آسانسور، سرویس و نگهداری، مدرن سازی و بازرسی و سایر خدمات آسانسورهای مسکونی را برای شما فراهم میکنند.
تکنسینهای شرکت خدماتی آس دانش و مهارت لازم جهت سرویس آسانسور و همچنین تشخیص هرگونه مشکل احتمالی را دارند.
انواع خدمات سرویس آسانسور شرکت آس
· بازرسی: بازرسی از آسانسور در مقاطع زمانی برنامه ریزی شده صورت میپذیرد تا معلوم شود که آیا آسانسور به سرویس نیاز دارد یا به تعمیرات پیشگیرانه؟!
· سرویس: در صورتی که هنگام بازرسی نیاز به سرویس احساس شود، سرویس دهی برای قسمتهای متحرک و ثابت اعم از الکتریکی و مکانیکی صورت میپذیرد. همچنین هر آسانسور باید مطابق ” چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور” ماهیانه حداقل یکبار مورد سرویس قرارگیرد.
· تعمیرات پیشگیرانه: این تعمیرات زمانی صورت میگیرد که هنوز امکانات وسایل نصب شده در حال کار بوده و دچار خرابی نشده است. هدف از تعمیرات پیشگیرانه آن است که خرابی سیستم به تعویق افتد و یا جلوی خرابیهای احتمالی گرفته شود.
· تعمیرات خرابی: این تعمیرات مربوط به موارد از کار افتادهای است که نمیتوانند به وظایف پیش بینی شده خود عمل کنند. با انجام تعمیرات لازمه، آسانسور مجدداً راه اندازی شده و مورد بهره برداری قرارمی گیرد.
· نداشتن قرار تعمیر و نگهداری: حفظ و اداره ساختمان به طور کلی وظیفه مدیر ساختمان یا هیئت مدیره میباشد و مدیر هر ساختمانی موظف میباشد جهت سرویس و نگهداری آسانسور با یک شرکت معتبر دارای پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت و معدن قرارداد بسته باشد. بدیهی است چنانچه به علت نداشتن مسئول تعمیر و نگهداری ساختمان خسارت یا حادثهای رخ دهد مسئولیت به عهده مدیر ساختمان است.
این مطلب، یک خبرآگهی بوده و در محتوای آن هیچ نظری ندارد.