به گزارش بازرگانی ، حفظ و اداره ساختمان عنوان کلی وظایف مدیر یا هیأت مدیره است به عبارتی تمام اقدامات مدیر یا مدیران صرفاً جهت حفظ ساختمان از هرگونه آسیب و خرابی و انجام امور جاری مربوط به آن است. موضوع بیمه نامه عبارت است از بیمه مسئولیت بیمه گذار در قبال ساکنین و اشخاص […]

به گزارش بازرگانی ، حفظ و اداره ساختمان عنوان کلی وظایف مدیر یا هیأت مدیره است به عبارتی تمام اقدامات مدیر یا مدیران صرفاً جهت حفظ ساختمان از هرگونه آسیب و خرابی و انجام امور جاری مربوط به آن است. موضوع بیمه نامه عبارت است از بیمه مسئولیت بیمه گذار در قبال ساکنین و اشخاص ثالث.

خدمات این مجموعه شامل اموری مانند سرویس آسانسور و بیمه آسانسور، سرویس سیستم اعلام و اطفا حریق، فروش و شارژ کپسول‌های آتش نشانی و همچنین تأمین نیروهای حراستی و لابی من و غیره می‌باشد.

سایت مجموعه آس ۲۴ ساعته در اختیار شماست و پس از دریافت مشخصات کلی ساختمان قادر به عقد قرارداد و قیمت دهی خواهد بود و انجام سرویس‌های ساختمانی و کلیه خدمات از ۸ صبح تا ۸ شب می‌باشد. در موارد اورژانسی مانند خرابی موتورخانه یا آسانسور و نظیر آننیز به صورت شبانه روزی قادر به همکاری با شما هستیم.

سرویس موتورخانه

با فرا رسیدن فصل پاییز روزهای سرد سال آغاز شده و از این رو نیاز است که قبل از راه اندازی سیستم گرمایشی، سرویس موتورخانه و تأسیسات گرمایشی آپارتمان انجام شود. شرکت آس با بهره گیری از نیروی‌های مجرب و دوره دیده در زمینه تعمیرات موتورخانه و تأسیسات مکانیکی ساختمان‌ها، سعی بر این دارد تا با سرویس‌های دوره‌ای الگویی مناسب جهت بهینه سازی مصرف سوخت و برطرف کردن ایرادات جزئی و کلی ایجاد کند و از این رو باعث بهینه سازی و صرفه جویی ۲۰ الی ۵۰ درصدی انرژی شده و بازدهی تأسیسات را بالا برده و عمر کارکرد تأسیسات و موتورخانه مجموعه‌های ساختمانی تحت پوشش نگهداری خود را تا دو برابر افزایش دهد.

رایج‌ترین خدمات سرویس موتورخانه شرکت آس

· بازدید مشعل

· بازدید پمپ سیرکوله شوفاژ

· بازدید پمپ سیرکوله آبگرم

· بازدید شیر فلکه‌ها

· بازدید آکوستات ها

· بازدید شیر اطمینان

· بازدید درجه آبگرم مصرفی

· بازدید درجه آبگرم شوفاژ

· بازدید منبع انبساط

· روغن کاری پمپ‌ها

· بازدید سیستم الکتریکی

· تست شلنگ گاز و اتصالات مربوطه

· تست دودکش

· بازدید تهویه هوای موتورخانه

سرویس کولرگازی

تکنسین‌های آموزش دیده و با تجربه شرکت خدماتی آس طیف وسیعی از خدمات مربوط به سیستم‌های تهویه را انجام می‌دهند. با شروع فصل گرما بهتر است عملیات سرویس و نگهداری مناسب از کولرهای گازی را انجام دهیم، زیرا این امر موجب کاهش مصرف برق نیز می‌شود. در صورتی که در سرویس کولر گازی کوتاهی کنید، عملکرد کولر دچار افت و کاهش مداوم شده و این به معنای افزایش انرژی به طور پیوسته است.

خدمات سرویس کولرگازی شرکت آس

شستشوی یونیت داخلی

· شستن رادیاتور با مواد مخصوص

· تعویض فیلتر ضد قارچ

· شستشوی وان

· شستشوی درین کولر

شستشوی یونیت خارجی

· شستن رادیاتور با مواد مخصوص

· چک کردن تمامی قطعات

· رگلاژ فن و پروانه

· چک کردن سیم پیچی

رایج‌ترین مشکلات کولرهای گازی

برخی از رایج‌ترین مشکلات سیستم‌های تهویه که نشان دهنده فرا رسیدن زمان سرویس کولر گازی می‌باشد، عبارتند از:

· نشتی سیستم خنک کننده (سرد کن)

· نگهداری نادرست

· خرابی سیستم کنترل الکتریکی

· مشکلات سنسور

· مشکلات زهکشی

هر زمان که احساس می‌کنید کولر گازی شما نیاز به تعمیر، نگهداری و سرویس منظم دارد با تکنسین‌ها و سرویس کارهای کولر شرکت خدماتی آس تماس بگیرید. تکنسین‌های شرکت آس هر یک از موارد ذکر شده در لیست زیر را بررسی می‌کنند:

· بررسی سرد کن (خنک کن)

· بررسی نشتی سیستم سردکن با استفاده از ردیاب‌های مخصوص

· بررسی نشتی آب بند مجرای سیستم مرکزی

· اندازه گیری جریان هوا در کویل تبخیر

· بررسی دنباله کنترل الکتریکی صحیح (اطمینان حاصل شود که سیستم خنک کننده و سیستم گرمایشی به طور همزمان کار نمی‌کنند)

· بررسی پایانه‌های برق، تمیز و سفت کردن اتصالات و به کار بردن پوشش غیر-رسانا در صورت لزوم

· بررسی سفتی و عدم ساییدگی روغن موتور و تسمه

· بررسی دقت ترموستات

سرویس آسانسور

همانند سایر تجهیزات مدرن، آسانسورها نیز تکامل یافته و تکنولوژی آنها رو به پیشرفت است. آسانسورها در طول عمر خود نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. تکنسین‌های شرکت خدماتی آس امکان سرویس آسانسور، سرویس و نگهداری، مدرن سازی و بازرسی و سایر خدمات آسانسورهای مسکونی را برای شما فراهم می‌کنند.

تکنسین‌های شرکت خدماتی آس دانش و مهارت لازم جهت سرویس آسانسور و همچنین تشخیص هرگونه مشکل احتمالی را دارند.

انواع خدمات سرویس آسانسور شرکت آس

· بازرسی: بازرسی از آسانسور در مقاطع زمانی برنامه ریزی شده صورت می‌پذیرد تا معلوم شود که آیا آسانسور به سرویس نیاز دارد یا به تعمیرات پیشگیرانه؟!

· سرویس: در صورتی که هنگام بازرسی نیاز به سرویس احساس شود، سرویس دهی برای قسمتهای متحرک و ثابت اعم از الکتریکی و مکانیکی صورت می‌پذیرد. همچنین هر آسانسور باید مطابق ” چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور” ماهیانه حداقل یکبار مورد سرویس قرارگیرد.

· تعمیرات پیشگیرانه: این تعمیرات زمانی صورت می‌گیرد که هنوز امکانات وسایل نصب شده در حال کار بوده و دچار خرابی نشده است. هدف از تعمیرات پیشگیرانه آن است که خرابی سیستم به تعویق افتد و یا جلوی خرابی‌های احتمالی گرفته شود.

· تعمیرات خرابی: این تعمیرات مربوط به موارد از کار افتاده‌ای است که نمی‌توانند به وظایف پیش بینی شده خود عمل کنند. با انجام تعمیرات لازمه، آسانسور مجدداً راه اندازی شده و مورد بهره برداری قرارمی گیرد.

· نداشتن قرار تعمیر و نگهداری: حفظ و اداره ساختمان به طور کلی وظیفه مدیر ساختمان یا هیئت مدیره می‌باشد و مدیر هر ساختمانی موظف می‌باشد جهت سرویس و نگهداری آسانسور با یک شرکت معتبر دارای پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنعت و معدن قرارداد بسته باشد. بدیهی است چنانچه به علت نداشتن مسئول تعمیر و نگهداری ساختمان خسارت یا حادثه‌ای رخ دهد مسئولیت به عهده مدیر ساختمان است.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و در محتوای آن هیچ نظری ندارد.