دسته‌ها
اخبار ورزشی

دلیلی واضح برای امیدوار شدن به پرسپولیس پس از باخت دوم+عکس

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

تیم فوتبال پرسپولیس اگر چه پس از ۴ سال مقابل سپاهان اصفهان شکست خورد اما کالدرون با این باخت نشان داد راه برانکو جلوی پایش است.

به گزارش  گروه ورزشی رسانه۷ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف سپاهان رفت و در پایان در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

لبته سرخ‌ها در حالی مقابل سپاهان شکست خوردند که آخرین بار در لیگ پانزدهم به سپاهان باخته بودند و حالا پس از ۴ سال رو در روی این تیم متحمل باخت شدند.

پیش از این پرسپولیسی‌ها در بازی لیگ پانزدهم، مقابل زردپوشان با نتیجه ۴ بر۲ شکست خوردند و در ادامه هیچ وقت تیم برانکو شکست خورد. البته از شکست تیم برانکو مقابل سپاهان در لیگ پانزدهم بیش از ۱۵۰۰ روز می‌گذرد و دیشب سرانجام پرسپولیس به سپاهان باخت.

N2jvABEqQgeo

دلیلی که نشان می دهد که کالدرون در راه برانکو قدم بر می دارد این است که آخرین باخت قرمز‌ها به سپاهان در تهران نیز به لیگ چهاردهم باز می‌گردد که در آن مسابقه نیز سپاهانی‌ها ۲ گل در نیمه دوم مقابل برانکو به ثمر رساندند.

این دلیل زمانی محکم تر می شود که بدانیم برانکو هم در فصل اول حضورش علاوه بر شکست ۲ بر صفر مقابل سپاهان در تهران به تراکتور هم با یک گل باخت و نمی توان کتمان کرد پرسپولیس به لحاظ فنی بهتر شده و برانکو هم در دیدار با کالدرون هرچه توانست به جانشینش آموخت.با این تفاسیر می توان گفت کالدرون با باخت مقابل سپاهان پرسپولیسی ها را امیدوار کردتا نتایج برانکو را همانگونه که تا حالا تکرار کرده در ادامه هم تکرار کند.

 

آخرین اخبار روز ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *