دسته‌ها
اخبار ورزشی

امامی: در کشتی با قزاق از ابتدا ناداوری کردند/ به فینال می رسیدم، روس را می‌بردم

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

به گزارش خبرگزاری فارس، یونس امامی با بیان اینکه ۱۰ سال است که کشتی‌ می‌گیرم و ۲۲ سال سن دارم اظهار داشت: امسال توانستم در مسابقات جهانی مدال برنز بگیرم. در مسابقه قبل از فینال با کشتی‌گیر قزاق ۶ بر ۶ شده، اما در نهایت بازنده شدم. آن مسابقه کشتی مهمی برای تیم ایران و قزاقستان بود. در آن دیدار از ابتدا ناداوری شد و به حرکت ۴ امتیازی من تنها ۲ امتیاز دادند. کشتی‌گیر قزاق در نهایت مدال نقره گرفت.

وی با بیان اینکه داوری‌ها در مسابقات جهانی اخیر به گونه‌ای بود که نتوانستم به فینال برسم، ادامه داد: ناداوری‌ها نسبت به گذشته کمتر شده، اما بازهم بستگی به کشور میزبان دارد. اگر به فینال می‌رسیدم، توانایی پیروزی بر کشتی‌گیر روس را داشتم. فقط یک بار به کشتی‌گیر روس باخته‌ام که در مسابقات جوانان جهان بود و البته باز هم ناداوری شد.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کشتی درمورد رابطه‌اش با حسن یزدانی گفت: رابطه همه با هم خوب است. یزدانی مدال‌های زیادی کسب کرده و بسیار خوش‌اخلاق و خاکی است. 

امامی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد، عنوان کرد: وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم است که سهمیه نگرفته‌ایم و کادر فنی تصمیم می‌‌گیرد چه کسی در این وزن شرکت کند. در وزن ۷۰ کیلوگرم نصیری حریف من است که قبل از مسابقات جهانی مشکلاتی برای وی پیش آمد. در ۷۴ کیلوگرم هم افضلی بود که امسال نتوانست در مسابقات جهانی مدال بگیرد. 

انتهای پیام/س

منبع خبر: فارس

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *