دسته‌ها
اخبار ورزشی

مهاجمان پرسپولیس در حد این تیم نیستند/ جای عالیشاه در ترکیب اصلی خالی است/ سپاهان و تراکتور رقیب اصلی هستند

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

بازیکن اسبق سرخپوشان گفت: سپاهان و تراکتور از رقبای اصلی سرخ‌پوشان در این فصل برای کسب جام قهرمانی هستند.

به گزارش گروه ورزشی رسانه۷ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاره آزادی به مصاف سپاهان رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود طلایی‌پوشان اصفهان به پایان رسید.

رضا وطن‌خواه، بازیکن اسبق سرخ‌پوشان، درباره ارزیابی خود از این دیدار در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خوبی را تماشا کردیم درست است که پرسپولیس این بازی را  آن هم در دقایق پایانی واگذار کرد ولی به نظرم زیبایی فوتبال هم به همین اتفاقات غیرمنتظره است. اما من هرگز فکر نمی‌کردم به سپاهان در تهران ببازیم. در کل ما دو رقیب اصلی در لیگ داریم که به هر دوی آنها  هم در تهران و تبریز باختیم.

او اضافه کرد: اگر می‌خواهیم مانند گذشته و به زمان برانکو برگردیم باید دو چندان تلاش کنیم. ولی باید قبول کنیم نقاط ضعف هم داریم. به نظرم اگر در کار گروهی خوب کار می‌کردیم  قطعا در بازی با سپاهان بازنده نبودیم. کالدرون مربی بزرگی است ولی باید به این مورد توجه ویژه‌تری داشته باشد.

وطن‌خواه در مورد تعویض‌های کالدرون در چند بازی اخیر نیز گفت:  هیچ مربی دوست ندارد در تعویض خود اشتباه کند متاسفانه این بازیکنان هستند که نمی‌توانند در زمین خواسته مربی را برآورده کنند. یک تیم برای قهرمانی و در کل موفقیت به دو فاکتور مهم مهاجم خوب و دروازه‌بان خوب نیاز دارد. خوشبختانه پرسپولیس امسال دومی را دارد ولی مهاجمان آن در حد پرسپولیس نیستند. پنج هفته از لیگ سپری شده ولی بازی زیادی از عالیشاه ندیدیم و هنوز تکلیف سیدجلال هم مشخص نیست. قطعا کالدرون باید این نکات را در نظر بگیرد وگرنه روز به روز شاهد افت تیم خواهیم بود.

وی در پایان در مورد دیدار با شهر خودور در هفته ششم رقابت‌های لیگ اظهار کرد: پرسپولیس در این چند هفته بازی‌های پرفشاری داشت. شهرخودرو نیز در حال حاضر جزو مدعیان است بنابراین به نظر می‌رسد بازی سختی را در مقابل این تیم آن هم خارج از خانه خواهیم  داشت.

آخرین اخبار روز ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *