دسته‌ها
اخبار ورزشی

جونیور در اندازه پرسپولیس نیست/ جام حذفی فرصت اشتباه برای هیچ تیمی نمی‌گذارد/ علیپور خوب تغذیه نمی‌شود

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از اولین بازی که از جونیور در پرسپولیس دیدم طی مصاحبه‌ای گفتم او در حد و اندازه‌های سرخپوشان نیست

به گزارش گروه ورزشی رسانه۷ حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره دیدار حساس این تیم مقابل ماشین سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به خبرنگار برنا گفت: به نظر من در تبریز سرخپوشان بازی سختی خواهند داشت. چراکه همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس با انرژی و روحیه مضاعف ظاهر می‌شوند تا خودشان را نشان بدهند و معمولاً در این گونه بازی‌ها تیم ضعیف‌تر هرکاری می‌کند تا در طول ۹۰ بازی گل نخورد و بتواند دیدار را به وقت اضافی و البته ضربات پنالتی بکشاند.

وی افزود: جام حذفی فرصت اشتباه برای هیچ تیمی نمی‌گذارد. اگر تیمی اشتباه کند جام را از دست داده و من معتقدم پرسپولیس می‌تواند در جام حذفی به موفقیت دست پیدا کند. اینجا جام ساده‌تری نسبت به لیگ است و با برد چند بازی می‌توان به فینال راه یافت و امیدوارم پرسپولیس بتواند از عنوان قهرمانی‌اش در این جام نیز دفاع کند.

سرمربی اسبق سرخپوشان پایتخت در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون بازی روز جمعه سرخ‌پوشان مقابل شهرخودرو در مشهد نیز تصریح کرد: آن بازی نیز سخت خواهد بود و شهر خودرو تیم خوبی است که بازیکنان حرفه ای دارد و پرسپولیس در یک هفته دو مانع سخت دارد و به امید خدا موفق شود هر دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس و تیم ملی درباره عدم گلزنی علیپور و جونیور در خط حمله سرخپوشان گفت: من بعد از اولین بازی که از جونیور در پرسپولیس دیدم طی مصاحبه‌ای گفتم که او در حد و اندازه‌های سرخپوشان نیست و علیپور هم به خوبی تغذیه نمی‌شود و البته نمی‌توان از حق گذشت که مهاجم برزیلی هم همین شرایط را دارد، ضمن اینکه این دو بازیکن نیز باهم هماهنگ نیستند و پرسپولیس در خط حمله مانند همیشه زهردار نیست و امیدوارم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود به این معنا که مهاجمان به خوبی توسط هافبک‌ها تغذیه شوند.

آخرین اخبار روز ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *