دسته‌ها
اخبار جامعه

توزیع روزانه ۲۰ هزار پرس غذا در شهر نجف

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

به گزارش خبرنگار اجتماعی ، حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی، انتظامی استانداری تهران در سومین جلسه شورای اداری استان تهران اظهار داشت: اقدامات لازم در خصوص پیاده‌روی مراسم اربعین از سوی استان تهران انجام شده است و اصل پذیرایی ما در شهر نجف باید انجام شود. 

وی افزود: ما با مسئولان شهرهای نجف و کربلا جلساتی را برگزار کرده‌ایم و مسائل و اقدامات برای حل مشکلات مورد پیگیری قرار گرفت.

معاون امنیتی، انتظامی استانداری تهران ادامه داد: ساماندهی پارکینگ طبقاتی نیز با فرمانداری شمیرانات است و در مرز نیز آشپزخانه‌هایی درنظر گرفته شده که حددود ۲۰ هزار غذا را روزانه توزیع می‌کنند و همینطور در صحن حضرت زهرا(س) نیز براساس بازدید استاندار، امسال ۶ آشپزخانه دایر می‌شود که روزانه ۱۷ هزار غذا را توزیع خواهیم کرد. 

گودرزی افزود: کلاً در پیک جمعیتی ۸۵ هزار غذا در بین زائران توزیع خواهد شد. 

معاون امنیتی، انتظامی استانداری تهران افزود: قطعا امسال حجم کاری ما در نجف بیشتر است و شهرداری تهران نیز همکاری خوبی را با ما داشته است. 

وی اظهار کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳٫۵ میلیون نفر جمعیت در مسیر رفت و آمد مراسم پیاده‌روی اربعین باشند و باید کمک‌حال زائران باشیم. 

* روزانه ۶ هزار تن زباله جمع‌آوری می‌شود

در ادامه، علیپور مدیرعامل سازمان پسماند شهر تهران نیز گفت: مدیریت پسماند با مشارکت همه دستگاه‌ها قابل انجام است و در همه جای دنیا طرح کاهش تولید پسماند شروع شده و در دستورکار ما نیز است.

علیپور افزود: در حال حاضر کمتر از ۶ هزار تن روزانه پسماند جمع‌آوری می‌شود. 

وی ادامه داد: تهران ۸ هزار و ۱۱۶ ساختمان اداری دارد که ارائه آموزش‌ها برای این ساختمان‌ها درنظر گرفته شده و روزانه ۴۰۰ تن نیز پسماند خشک جمع می‌کنیم. 

انتهای پیام/

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *