دسته‌ها
اخبار ورزشی

استقلال و شهرخودرو به دنبال قربانی کردن الکویت و الرفاع

به گزارش گروه ورزشی رسانه7 تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرخودرو مشهد به عنوان نمایندگان ایران عصر امروز در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در امارات برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت.

استقلال ایران از ساعت 17:50 در دوبی به مصاف الکویت کویت می رود. استقلال با هدایت فرهاد مجیدی امیدوار است مقابل رقیب خود به پیروزی برسد تا حریف الریان در قطر شود. استقلال برای صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان ابتدا باید از سد الکویت عبور کند، الکویتی که در مرحله قبل موفق شد تیم الفیصلی اردن را مغلوب کند. استقلال در این بازی سیاوش یزدانی و عارف غلامی، دو مدافع کلیدی خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و همین موضوع می تواند باعث تغییراتی در بدنه دفاعی تیم شود. ضمن اینکه فرهاد مجیدی چشم به درخشش نفراتی نظیر وریا غفوری، علی کریمی، مهدی قائدی و شیخ دیاباته دارد تا بتواند حریف خود را کنار بزند.

شهرخودرو ایران نیز از ساعت 17:50 در شارجه به مصاف الرفاع بحرین می رود. شهرخودرو بعد از تغییراتی که در کادر فنی خود داشت، می خواهد بازی خوبی را مقابل نماینده بحرین انجام بدهد تا نتیجه لازم را هم برای صعود بگیرد. الرفاع با حذف تیم هندی حریف شهرخودرو شد و شهرخودرو با حضور نفراتی نظیر مهدی رحمتی و محمدرضا خلعتبری شانس خوبی برای صعود دارد. برنده این دیدار در مرحله بعد به مصاف السیلیه در قطر خواهد رفت، تیمی که کریم انصاری فرد را در اختیار دارد و نماینده ایران با کسب دو برد راهی دور گروهی لیگ قهرمانان خواهد شد.

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *