دسته‌ها
اخبار ورزشی

استقلال قدرت بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد/ این دربی جنگ هافبک ها است/ در جذب مطهری تعلل کردند

به گزارش گروه ورزشی رسانه7 صادق ورمزیار پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس پنجشنبه مقابل پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه استقلال از ابتدای فصل یک روند صعودی و رو به رشدی داشته است. به غیر از مقطعی که تیم تغییراتی در کادر فنی داشت خوشبختانه این روند صعودی حفظ شده و در حال حاضر استقلال شرایط بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم بتواند در دربی موفق باشد.

 وی افزود: درباره دربی باید ابتدا این را بگویم که پرسپولیس یک تیم خوب و قابل احترام است. آنها نیز از ابتدای فصل سیر صعودی داشتند و جابجایی کادرفنی نیز در این تیم رخ داده اما اگر به لحاظ فنی بخواهیم به این دیدار نگاه کنیم دربی ۹۲ جنگ هافبک‌ها است و تیمی که بتواند جنگ میان میدان را برنده شود خطرات و مشکلات زیادی را برای تیم حریف ایجاد می‌کند و به نظر من چنین تیمی می‌تواند برنده دربی شود.

 مدافع سابق تیم ملی و باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: استقلال با توجه به سیستمی که بازی می‌کند و حضور سه هافبک دفاعی و دو وینگر در خط میانی قدرت بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد و فکر می‌کنم استقلال با اتکا به همین موضوع می‌تواند برنده دربی ۹۲ شود.

 مربی سابق استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به احتمال غیبت دیابت عنوان کرد: ارسلان مطهری بازیکن بسیار خوبی است که متاسفانه در حالی که سه چهار سال بود دوست داشت به تیم محبوبش بیاید، مدیران استقلال در این‌باره تعلل کردند و به هر حال او هم اکنون افتخار پوشیدن پیراهن استقلال را دارد و می‌تواند در این تیم با همین روند به موفقیت‌های بسیار خوبی برسد و اگرچه زوج قائدی دیاباته همان فیل و فنجان خودمان یکی از ویرانگرترین خط‌های حمله لیگ به شمار می‌رود اما مطهری می‌تواند در این بازی حضور پیدا کند و امیدوارم عدم هماهنگی و با قائدی مشکل خاصی را پیش نیاورد.

ورمزیار در پایان صحبت‌هایش خطاب به بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان غیرت و زحمت زیادی کشیدند تا نام فوتبال ایران در آسیا سرافراز بماند. بچه ها بدانند زحماتشان برای پیشکسوتان و هواداران ارزشمند است و امیدوارم آنها با انجام یک بازی خوب پنجشنبه پیروز میدان شوند.

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *