دسته‌ها
اخبار ورزشی

مصدومیت دیاباته تبلیغاتی است و او به دربی می‌رسد/ امیدوارم شاهد یک دربی پرگل و مهیج باشیم

به گزارش گروه ورزشی رسانه7 علی انصاریان مدافع سابق باشگاه پرسپولیس پیرامون دربی فردا به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه وضعیت هر دوتیم خوب است و به نظر من می‌توانیم شاهد یک دربی زیبا باشیم. اگر کادر فنی و در راس آنها سرمربیان دو تیم ترس نداشته باشند، حتی می‌توانیم شاهد یک دربی پرگل و مهیج باشیم.

مدافع سابق تیم ملی درباره مصدومیت دیاباته و تاثیرگذاری او در این دیدار عنوان کرد: من فکر می‌کنم مصدومیت دیاباته آنقدر هم جدی نباشد و او به دربی برسد و این موضوع بیشتر بعد تبلیغاتی و رسانه‌ای دارد و نوعی بحث روانی است. به هرحال دوست دارم قبل از هر چیز یک بازی زیبا و تماشاگر پسند را ببینم و تیمی هم که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند می‌تواند برنده میدان باشد و امیدوارم بازیکنان قدر موقعیت‌های خود را در این دیدار بدانند.

انصاریان در پایان صحبت‌هایش درباره رصد این دیدار توسط مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: Afc به کنار، امیدوارم خون از دماغ کسی نیاید. همیشه این بازی پرتماشاگر بوده است. تماشاگران باید مراقب رفتار خود باشند و خدای نکرده مشکلی برای کسی پیش نیاید و همه در پایان به سلامت نزد خانواده‌های خود باز گردند.

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *