دسته‌ها
ورزشی

پرسپولیس 2 – 2 استقلال: تعویض یحیی در برابر دبل ارسلان/ دربی تماشایی کورس را داغ کرد

به گزارش وبسایت نود، دربی بزرگ پایتخت از ساعت 15:30 در ورشگاه آزادی برگزار شد. بازی در شروع چندان جالبی نداشت و دو تیم در خلق موقعیت توفیق چندانی نداشتند تا اینکه استقلال روی یک ضربه ایستگاهی و در یک رفت و برگشت با شوت باقری و ضربه مطهری به گل اول دست یافت. اما پرسپولیس بلافاصله توانست توسط علی علیپور به گل تساوی دست یابد تا نیمه اول با تساوی یک – یک به پایان رسد.

استقلال در شروع نیمه دوم با حرکت فوق العاده قائدی باز هم توسط مطهری به گل رسید و این گل را تا دقایق پایانی حفظ کرد ولی در واپسین دقایق بشار رسن بازیکن تعویضی پرسپولیس بازی را به تساوی کشاند.

با این نتیجه پرسپولیس با 41 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و استقلال 33 امتیازی شد.

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری (دقیقه 57- محمد نادری)، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا (دقیقه 58- بشار رسن)، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور و کریستین اوساگونا (دقیقه 70- آنتونی استوکس)

 

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی،روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، محمد دانشگر، هروویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید باقری، مهدی قائدی (دقیقه 77-آرش رضاوند) و ارسلان مطهری

کارت زرد

اوساگونا از پرسپولیس

دقایق حساس:

دقیقه 14: وحید امیری با پاس در عرض موقعیت خوبی برای علی علیپور ایجاد کرد که این بازیکن موفق به زدن ضربه به توپ نشد.

دقیقه 20: با پاس علیپور، وحید امیری پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت کم جان این بازیکن را حسینی مهار کرد.

دقیقه 24: (گل اول استقلال) استقلال روی ضربه کاشته صاحب موقعیت خوبی شد که محمد انصاری دیرک دروازه خودی را به لرزه درآورد در بازگشت توپ به فرشید باقری رسید که شلیک این بازیکن با بغل پای ارسلان مطهری درون دروازه پرسپولیس جای گرفت.

دقیقه 26: استقلال روی ضد حمله صاحب موقعیت شد که شوت مهدی قائدی با فاصله کمی به بیرون رفت.

دقیقه 29( گل پرسپولیس) پاس عالی ترابی در محوطه جریمه به اوساگونا رسید و با پاس خود علیپور را مقابل دروازه صاحب توپ کرد که این بازیکن موفق به گلزنی شد.

دقیقه 40: ارسال فرشید باقری در محوطه جریمه به ارسلان مطهری رسید و در شرایطی مدافعی از پرسپولیس را در کنار نداشت ضربه سرش در چارچوب نبود.

دقیقه 45: شوت تماشایی قائدی با واکنش عالی بیرانوند به کرنر رفت.

دقیقه 51: ارسال وریا غفوری در محوطه جریمه به ارسلان مطهری رسید که ضربه سر این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه 53( گل دوم استقلال) مهدی قائدی با حرکت تکنیکی عالی خود دفاع پرسپولیس را بر هم ریخت و با پاس در عرض روی خط دروازه ارسلان مطهری را صاحب توپ کرد و این بازیکن خودش و تیمش را دو گله کرد.

دقیقه 64: ضربه کاشته نوراللهی با واکنش حسینی برگشت داده شد و در ریباند کنعانی زادگان نتوانست از آن استفاده کند.

دقیقه 90:(گل دوم پرسپولیس) با پاس بشار رسن توپ در محوطه جریمه به آنتونی استوکس رسید که ضربه این بازیکن توسط حسینی دفع شد تا بشار رسن در زاویه بسته صاحب توپ شد و توانست دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 92: پرسپولیس پشت محوطه جریمه صاحب ضربه کاشته شد که شوت تماشایی استوکس با فاصله کمی به بیرون رفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *