دسته‌ها
هنردرخانه

ساخت اسپری خوشبوکننده بدن خانگی

هیچ کس با بوی بد میانه ی خوبی نداره بخصوص بوی بد بدن. در این مواقع استفاده از خوشبوکننده بدن و دئودورانت ها بهترین راه حل محسوب میشه.

در این روزهای گرم تابستون بسیاری از افرادی که پرمشغله اند و مجبور به کار در محیط خارج از خونه هستند و یا اهل ورزش اند با این مشکل رو به رو هستند. البته خوشبو کننده های شیمیایی دارای عوارض خطرناکی هستند که من خوشبوکننده های طبیعی رو به اون ها ترجیح میدم.

ساخت خوشبوکننده بدن خانگی

ساخت خوشبوکننده بدن خانگی

در اینجا میخوام یک خوشبوکننده خانگی و طبیعی رو به شما معرفی کنم، این خوشبوکننده حاوی عصاره مریم گلی ست که دارای خواص آنتی باکتریال است که کمک میکنه باکتری های بدبو از بین برن و همچنین دارای عطر دلپذیری است. عصاره مریم گلی در کاهش استرس به شما کمک میکنه و باعث میشه تمرکز بیشتری داشته باشید و برای شروع یک روز زیبا عالیست.

مواد لازم برای ساخت خوشبوکننده خانگی

  • ۱/۲ فنجان نارون کوهی
  • ۱/۴ فنجان ژل آلوئه ورا
  • ۱/۴ قاشق چایخوری جوش شیرین
  • ۱۰ قطره عصاره مریم گلی

توجه: عصاره مریم گلی برای همه افراد مناسبه اما نباید در دوره حاملگی از اون استفاده بشه. به جای اون میتونید از عصاره های اسطوخودوس، رزماری و درخت چای استفاده کنید.

ترکیبات لازم برای ساخت خوشبوکننده خانگی

ترکیبات لازم برای ساخت خوشبوکننده خانگی

ساخت خوشبوکننده بدن خانگی

برای ساخت این خوشبوکننده ی طبیعی بدن نیاز به کار پیچیده ای ندارین، کافیه فقط همه مواد رو در بطری کوچکی بریزید و به خوبی تکونش بدید تا کاملا مخلوط بشند و به همین سادگی اسپری خانگی شما آمادست.

ترکیب همه مواد با هم

ترکیب همه مواد با هم

نحوه استفاده از اسپری خوشبوکننده خانگی

قبل از هر بار استفاده بطری رو تکون بدید. سپس در زیر یغل تون اسپری کنید، چند ثانیه صبر کنید تا خشک بشه. (البته اگه خواستید)

قبل از هر بار استفاده بطری رو تکون بدید

قبل از هر بار استفاده بطری رو تکون بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *