دسته‌ها
ورزشی

رمضانی در استقلال به دنبال پول و مقام نبود/ مجیدی زودتر باید مشکلات را برطرف کند/ همیشه از تیم حمایت می‌کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آتیلا حجازی پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و عملکرد آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: در بازی با الاهلی، استقلال عملکرد بسیار خوبی داشت و علی‌رغم  وجود مصدومان بسیار زیاد بازیکنان بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و در مورد بحث داوری متاسفانه همه دیدیم چه اتفاقی افتاد و چگونه حداقل امتیاز را گرفتند و حق نماینده ایران در این دیدار باخت نبود.

وی افزود: استقلال بازی‌های سختی در پیش دارد و تیم باید در سه جام تلاش کند و امیدوارم مصدومان هرچه زودتر به ترکیب باز گردند.

حجازی درباره بحث استعفا سعید رمضانی از سرپرستی استقلال گفت: ما در این‌باره صحبت کردیم. او در این مدت تلاش بی‌وقفه‌ای داشت و نشان داد که اصلا دنبال پست و مقام یا پول نیست. استقلال و پرسپولیس ویترین بسیار خوبی هستند برای مطرح شدن افراد و اینکه نامی به دست بیاورند. در حالی که خدمت به باشگاه و هوادران برای برخی اولویت نیست.

ستاره سابق استقلال در ادامه اظهار داشت: سعید معتقد است وقتی کاری از دستم برنمی‌آید و کسی نیست تا برای حل مشکلات تیم با او همکاری کنم بهتر است به خاطر استقلال از تیم کنار بروم. هیچ کس نیست با او مشورت کنم  و هیات مدیره وضعیت مشخصی ندارد و برخی موارد و مسئولیت کار در اجرا تعریف نشد و دست سرپرست بسته است بهتر است کنار باشم. من عشق شهرت ندارم.

فرزند اسطوره باشگاه استقلال در ادامه تصریح کرد: اینکه سرپرست تیم برای حل مشکلات دستش بسته باشد برای نام استقلال خوب نیست. سعید فرد دلسوزی است و همه ما آرزوی موفقیت دارم و همیشه از تیم حمایت کرده‌ایم و خواهیم کرد و نتیجه گرفتن استقلال همیشه برایمان از هر چیزی مهمتر است.

مربی سابق استقلال درباره مشکل خط دفاعی در بازی گذشته و انتقادات در این باره نیز گفت: متاسفانه  در استقلال و در بازی آخر با هر حمله حریف تیم دچار چالش می‌شد و معتقدم مشکلاتی در فاز دفاعی وجود دارد و فرهاد باید خیلی زودتر آنها را برطرف کند و بتواند یه شکل قشنگ‌تری در خط دفاعی داشته باشیم چرا که مشکلات تیم در این بخش  پاشنه آشیل استقلال است.

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *