دسته‌ها
ورزشی

مجیدی: در سه جام مدعی هستیم / وضعیت شیخ امروز مشخص می‌شود

سرمربی استقلال تهران با حضور در نشست خبری درباره بازی با ذوب آهن گفت: تیم ذوب آهن تیم بسیار خوبی است ولی ما هم آماده ایم و ان شاءالله فردا برنده خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: در دو سه روز گذشته خیلی خوب تمرین کردیم و بازیکنان از انرژی زیادی برخوردارند. تیم ذوب آهن تیم بسیار خوبی است ولی ما هم آماده ایم و ان شاءالله فردا برنده خواهیم بود.


سرمربی استقلال درخصوص وضعیت قائدی و اسماعیلی گفت: خوشبختانه اسماعیلی و قائدی با ما دیروز تمرین کردند. البته با توجه به غیبت آنها در چند تمرین اخیر شاید فردا به صورت فیکس بازی نکنند. ما برای بازیکنانی که مصدوم بوده‌اند و به زودی خوب شده‌اند هم از آقای ربانی خواسته ایم برنامه آماده سازی برای آنها بنویسد و آنها را به تمرینات اضافه می‌کنیم و در ادامه به شرایط بازی کردن می رسانیم.


مجیدی همچنین درباره شیخ دیاباته، دیگر مصدوم آبی‌ها گفت: شرایط او امروز مشخص می شود. من منتظر هستم که پزشک تیم بعد از ام آر آی به ما پاسخ دهد. دیاباته شخصا با من صحبت کرد و گفت می خواهد چند روزی با خانواده باشد و به من گفت که در کشورش هم فیزیوتراپی می‌کند و در کل با اجازه من رفت.


احتمال لغو بازی‌ها به دلیل کرونا مطرح شده است که مجیدی در این باره گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد و فکر می‌کنم الان چهار روز یکبار بازی می‌کنیم و بازیکنانم شرایط خوبی دارند و بازی‌ها لغو نشوند.


سرمربی استقلال درباره اظهارات مربوط به مواد نیروزا از طرفی برخی افراد هم گفت: نه وقتش را دارم و نه برایم مهم است که جواب این اراجیف را بدهم.


مجیدی درباره اینکه با بازگشت مصدومان چه اهدافی دارد بیان داشت: من فکر می‌کنم تیم ما در سه جام مدعی است. حتما از گروهمان در آسیا صعود می‌کنیم. برای لیگ و جام حذفی هم تلاش می‌کنیم قهرمانی را به دست بیاوریم.

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *