دسته‌ها
ورزشی

فرهاد نمی‌تواند خودش به زمین برود/ انتخاب فتح‌الله‌زاده بهترین اتفاق برای استقلال بود/ بعضی‌ها چشم‌شان را روی واقعیت می‌بندند

به گزارش گروه ورزشی رسانه7 علیرضا نیکبخت واحدی درباره آخرین وضعیت استقلال و بازی این هفته این تیم مقابل سایپا به خبرنگار برنا گفت: متاسفم برای افرادی که چشمشان را به روی واقعیت می‌بندند و فقط از استقلال انتقاد می‌کنند. آنها متوجه مشکلات مجیدی و مصدومان استقلال نیستند.

وی افزود: استقلال مصدومان زیادی دارد و فرهاد نمی‌تواند خودش به زمین برود و برای تیم بازی کند. تیم نیاز به آرامش دارد و بازیکنان باید بدانند باید در ادامه راه با تمرکز جلو بروند تا کسب سهمیه خود را در لیگ قطعی کنند. استقلال در جام حذفی نیز می‌تواند موفق باشد.

هافبک سابق تیم ملی در ادامه با اشاره به حضور فتح‌الله‌زاده در راس باشگاه استقلال اظهار داشت: انتخاب فتح‌الله‌زاده بهترین اتفاق برای استقلال بود. او مدیر فوتبالی است که سابقه خوبی دارد و از همه مهمتر هواداران او را قبول دارند و این نکته بسیار مهمی است.

نیکبخت واحدی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال به آرامش نیاز دارد و من امیدوارم کادر مدیریتی بتواند آرامش را به تیم تزریق کند. نقش هواداران نیز اهمیت دارد و بازیکنان باید با تمرکز به بازی سایپا بروند و من امیدوارم استقلال با برد سایپا بتواند به روند صعودی خود باز گردد.

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *