دسته‌ها
گردشگری

با بهترین هتل های شهر دبی آشنا شوید

دبی را میتوان به عنوان یکی از در حال رشدترین و پیشرفته ترین شهرهای جهان در نظر گرفت. بسیاری از گردشگران دوست دارند که حداقل یک بار از جاذبه های گردشگری شگفت انگیز این شهر بازدید کنند .

در خیابانهای لوکس آن قدم بزنند و از ساختمانها و سازه های مدرن آن دیدن نمایند. علاوه بر جاذبه های مدرن، دبی از یک فرهنگ سنتی عربی نیز برخوردار است که برای برخی از تورهای گردشگری بسیار جذاب است. در این میان هتل های دبی یکی از مهمترین میزبانهای فرهنگی این شهر هستند که بسیاری از گردشگران را در طول مدت اقامتشان در حال و هوای فرهنگ سنتی مردمان این شهر قرار میدهد.

۱٫ هتل رافائل (Raffles Hotel )

هتل رافائل یکی از جاذبه های گردشگری شهر دبی است که قلب این شهر را با آلمان ها و نمادهای به کار رفته در معماری خود به تپش وا میدارد. در ساخت و تزیین این هتل به دفعات از نمادهای باستانی آسیایی و مصر باستان استفاده شده است. این هتل بیش از ۲۵۰ اتاق دارد که در هر یک از آنها میتوانید شاهد تزیینات لوکس و امکاناتی میگردد که برای یک تور دبی لوکس کفایت کنند. علاوه بر این موقعیت مناسب این هتل به مهمانان اجازه میدهد تا در مدت اقامت خود در این شهر، از منظره های زیبای دبی نهایت لذت را ببرند. در سفر خود به دبی با رزرو یکی از اتاقهای مجلل هتل رافائل میتوانید یک تجربه هیجان انگیز از سفر خود بسازید.

http://www.terminal.ir/wp-content/uploads/2018/05/22.jpg

  1. هتل ساحلی جمیرا (Jumeirah Beach Hotel)

این جاذبه های گردشگری زیبا که همانند یک موج برخواسته از خلیج فارس است را نمیتوان از فهرست بهترین هتل های دبی حذف کرد. هتل مجلل ساحلی جمیرا ۶۱۸ اتاق دارد که هر کدام از آنها به گونه ای طراحی شده ­اند تا یک منظره بسیار زیبا از خلیج فارس را برای گردشگران فراهم کنند. از خدمات کامل این هتل تا رستورانهای متنوع  و هیجان انگیز آن فرصتهای بی نظیری هستند که تجربه تور دبی شما را بهتر و بهتر میکنند. آنچه که در پاویلیون مرکز غواصی این هتل به کار گرفته شده است به قدری زیبا است که هر گردشگری را مجاب میکند تا دل به آب بزند و حداقل ساعتی را به غواصی در آبهای زیبای خلیج فارس اختصاص دهد. از باشگاه پیشرفته این هتل، تا استخر، سالن ورزش، مرکز غواصی و ساحل زیبا تا رستورانهای آن همه نشان از آن دارند که در این بخش از سفر خود به شهر دبی باید انتظار یک تجربه منحصر به فرد را داشته باشید.

 

http://www.terminal.ir/wp-content/uploads/2018/05/33.jpg

۳٫ هتل موونپیک (Movenpick Hotel)

هتل مووپیک دبی یکی از متفاوت ترین مراکز اقامتی و صد البته جاذبه های فرهنگی این هتل است. ابن بطوطه مورخ و جهانگرد مسلمان قرن چهاردهم میلادی کسی است که در تک تک بخش های این هتل تاثیر آن را می­توان دید. سوییت هایی که همانند توصیف های ابن بطوطه از سفرهای طراحی و تزیین شده است، معماری زیبا و امکانات مافوق تصوری که در اختیار مهمانان قرار دارد تجربه اقامت در این هتل را برای گردشگران بی نظیر میسازد. صرف غذا در یکی از هشت رستوران اعجاب انگیز هتل همانند چشیدن طعم غذا در یکی از مناطق جغرافیایی کره زمین است. هنگامی که در لابی یا رستوران این هتل حضور دارید اصلا احساس غریبی نمیکنید و همانند یک مهمان ویژه از شما پذیرایی میشود. امکاناتی که باشگاه ورزشی این هتل برای شما فراهم کرده است به قدری بالاست که شما را مجاب میکند تا در این بخش از تور لحظه آخری دبی خویش حتما زمانی را به ورزش اختصاص دهید تا برای گشت و گذارهای بعدی در این شهر آماده شوید.

 

۴٫ هتل هنر ژوا (XVA Art Hotel)

هتل هنر ژوا که در محوطه آن یک بوتیک بی نظیر نیز وجود دارد همانند بزرگراهی است که شما را از فضای جهان شهری دبی جدا میکند و یک راست به اعماق بخش تاریخی دبی میبرد. در بخشهای مختلف این هتل به صورت هنرمندانه­ای از عناصر معماری سنتی حاشیه جنوب خلیج فارس استفاده شده است که در کنار امکانات پیشرفته هتل یک تجربه متفاوت از تور مسافرتی را برای شما فراهم می­کند. شما مطمئن باشید که با انتخاب هر یک از اتاق­های این هتل می­توانید شاهد یک چشم انداز متفاوت باشید و  از زیبایی به کار گرفته شده در تزیین این اتاق­ها نهایت لذت را خواهید برد. رستوران­های این هتل طیف متنوعی از غذاهای سنتی منطقه خاورمیانه را برای مهمانان و گردشگران تدارک دیده است. اگر برای تور دبی خود این هتل را رزرو کردید مطمئن باشید تجربه اقامت در یک هتل مدرن را با چشم نوازی­های مهمان­خانه­های سنتی عربی همراه ساخته­اید.

 

۵٫ کامفورت این (Comfort Inn)

در مرکز محله دیره و در خیان رقه یک هتل مجلل به نام کامفورت این قرار دارد که با فرودگاه بین­المللی دبی تنها ۵ دقیقه فاصله دارد. در رستوران­های این هتل طیفی از طعم­های مختلف غذایی نظیر غذاهای سنتی، غذاهای هندی و یا طعم­هایی از دیگر نقاط جهان ارایه می­شود که برای بسیاری از گردشگرانی که از طریق فرودگاه بین­المللی دبی وارد این شهر می­شوند بسیار جذاب است. اگر به دنبال آن هستید که در هنگام تور دبی خویش یک رخداد ویژه را برای خانواده و یا دوستان خویش برنامه ریزی کنید مطمن باشید که از سوی مدیران و کارکنان این هتل شاهد حداکثر همکاری و خدمات خواهید بود. با توجه به اینکه بسیاری از گردشگرانی که به این شهر وارد می­شوند کودکانی را همراه خود دارند، یک مهد کودک مجهز در این هتل پیش بینی شده است تا والدین بتوانند بدون هرگونه نگرانی به گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه­ های گردشگری دبی بپردازند. به نظر ما این هتل یکی از بهترین مکان­ها برای پذیرایی از شما در تور دبی می­باشد.

۶٫ هتل ایوا دبی در دیره (EWA Dubai Deira Hotel)

این هتل دبی در دیره با جذابیت و حال و هوای خیره کننده خود یک محل مناسب را برای گردشگرانی فراهم کرده است که همزمان می­خواهند در مدت اقامت خود در این شهر به تجارت و تفریح بپردازند. این هتل سه ستاره که در منطقه البحره شهر قرار دارد. محله­­ای که به سبب جمعیت متراک و جاذبه­های گردشگری و چشم­اندازهای تاریخی از شهرت بسزایی برخوردار است. گراگرد این موزه شما شاهد طیف متنوعی از دهکده-های تاریخی، موزه­ها و بازارهایی هستید که تجربه تور دبی شما را لذت بخش خواهند کرد. هر چند این هتل از نظر تجمل به پای سایر هتل­های لوکس دبی نمی­رسد، اما موقعیت جغرافیایی آن به شما اجازه می­دهد که یک تجربه متمایز و ارزان قیمت از تور مسافرتی خود به دبی داشته باشید.

 

۷٫ هتل آتلانتیس جزیره نخل (Atlantis, The Palm Hotel)

هتل آتلانتیس به یقین یکی از اشرافی­ترین هتل­های جهان می­باشد که بر روی جزیره مصنوعی نخل در منطقه جمیرا بنا نهاده شده است. کسانی که در تور دبی این هتل را برای اقامت خود بر می­گزینند شاهد یکی از متجملانه­ترین تجربه­های زندگی خود خواهند بود؛ چرا که این جاذبه گردشگری به سبب رستوران­های متنوع، امکانات غواصی، چشم انداز زیبا به روی دریا، شن های سفید ساحل اختصاصی و همچنین امکاناتی نظیر سالن ورزشی پیشرفته یک تجربه بی نظیر از اقامت در شهر دبی را برای مسافران می­سازد. علاوه بر این، اسپای هتل آتلانتیس محل فعالیت تعدادی از بهترین ماساژورهای شهر دبی است که با مهارت شگفت انگیزی موجب رفع خستگی و شادابی مهمانان این هتل لوکس می­شوند.

۸٫ هتل گراسوونر هاوس (Grosvenor House Hotel)

هتل گراسوونر هاوس یک برج ۴۵ طبقه است که در منطقه دبی مارینا به عنوان یکی از چشمگیرترین جاذبه­های گردشگری شناخته می­شود. این هتل بسیار مجلل دارای بیش از ۷۴۰ اتاق، سوییت و آپارتمان مدرن است که با مجموعه­ای از لوکس­ترین مبلمان و تزیینات آراسته شده است که باعث احساس راحتی در میان تک تک مهمانان آن می­شود. علاوه بر این کسانی که در تور دبی خود به دنبال اقامت در یک هتل لوکس با منظره­ای بسیار زیبا هستند غالبا از یکی از اتاق­های هتل گراسوونر هاوس استفاده می­کنند. این هتل فاصله بسیار اندکی با سایر جاذبه­های گردشگری شهر دبی نظیر ساحل، کلوب­های گلف، بازار و همچنین شهر اینترنتی دبی دارد. میزبانان شما در هتل گراسوونر مفتخر هستند که یکی از بهترین مراکز اقامتی جهان را به شما معرفی کنند که قابلیت آن را دارد تا یک تجربه بی­نظیر از مسافرت خارجی را برای شما بسازند.

۹٫ هتل برج العرب (Burj Al Arab)

هتل برج العرب یکی از نمادین­ترین ساخته­های دست بشر است. این هتل لوکس هفت ستاره که در طراحی آن از بادبان کشتی الهام گرفته شده است همچنان که نمادی از دبی مدرن است به ساخت ساختار فوق العاده و راحتی غیر قابل تصور آن در سراسر جهان معروف شده است. امکانات و خدماتی که در این هتل به گردشگران ارایه می­شود به گونه­ای است که مهمانان این هتل آرزو می­کنند که ایکاش بتوانند مدت اقامت خویش در اینجا برای همیشه تمدید کنند. این هتل که بر پایه نظرسنجی­های مختف به عنوان لوکس­ترین هتل جهان معرفی شده است در هر یک از طبقات خود دارای یک پذیرش اختصاصی است، و برای هر یک از میهمانان یک خدمت کار شخصی پیش بینی کرده است تا تجربه اقامات مهمانان این هتل مجلل متفاوت­تر از هر جای دیگری شود.

 

۱۰٫ هتل آپارتمان مروارید مارینا (Pearl Marina Hotel Apartments)

هتل آپارتمان مروارید مارینا در نوع خود یکی از متفاوت­ترین هتل­های شهر دبی است. این مرکز اقامتی، با  ارایه آپارتمان­های لوکس به جای اتاق یک محیط بسیار امن برای خانواده­هایی فراهم کرده است که تور دبی را برای تعطیلات خود انتخاب کرده­اند. مجموعه­های اقامتی این هتل آپارتمان با اتاق نشیم، آشپزخانه، اتاق­های خواب مجزا و مناسب تکمیل شده است تا مهمان بتوانند با راحتی بسیار زیادی از مدت اقامت خویش در دبی نهایت لذت را ببرند. در اینجا شما می­توانید با هر سبکی که دوست دارید به آشپزی بپردازید، با خیال راحت مجتمع را ترک کنید و به گشت و گذار در میان جاذبه­های گردشگری متنوع دبی بپردازید. علاوه بر این شما خواهید توانست که در مدت اقامت خود در این هتل آپارتمان با هزینه­هایی به نسبت کم و معقولانه به گشت و گذار در این شهر گران قیمت و مجلل بپردازید و پول خود را صرف تفریحات متنوع، استفاده­ از جاذبه­های گردشگری شهر، خرید از مجموعه­های تجاری نظیر دوبی مال و امتحان کردن طعم غذا در رستوران­های متعدد دبی نمایید. اگر با خانواده سفر می­کنید و به دنبال آن هستید تا با هزینه­ای کم تجربه یک سفر لوکس را برای خود بسازید به شما پیشنهاد می­کنیم که برای رزرو جا در این هتل آپارتمان به یکی از آژانس­های گردشگری معتبر سر بزنید.

http://www.terminal.ir/wp-content/uploads/2018/05/77.jpg

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *