دسته‌ها
ورزشی

تعطیلی لیگ تصمیم درستی بود/ تیم‌ها باید بهترین برنامه‌ریزی را در تعطیلات انجام دهند/ برای مقابله با کرونا تلاش دسته‌جمعی نیاز است

به گزارش گروه ورزشی رسانه7 هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پیرامون تعطیلی مسابقات لیگ به خبرنگار برنا گفت: تعطیلی پیش آمده یک مشکلی است که خارج از اراده ما قرار دارد. به عنوان اهالی فوتبال من خودم جزو کسانی بودم که دوست داشتم بازی‌ها با این شرایط  برگزار نشود. هم بدون تماشاگر هم با خطراتی که سفرها به وجود می‌آورد و حتی خود ما می‌توانیم ناقل باشیم. چون دائم شهرهای مختلف سفر می‌کنیم. بالاخره اینها یک چیزهایی است که باید رعایت می‌شد و به نظرم تصمیم درستی بود. اما چیزی که ما را الان دل مشغول کرده این است که نمی‌دانیم بازی‌ها کی شروع می‌شود و چگونه باید خودمان را آماده کنیم. برای اینکه هر حال موقعی که بازی‌ها شروع می‌شود حرفی برای زدن داشته باشیم و این مقداری برنامه‌ریزی را  سخت می‌کند. امیدوارم تکلیف زمان شروع بازی‌ها زودتر مشخص شود برای اینکه صحبتی که الان شده این است که فعلا چهاردهم ولی ممکن است دوباره تغییر کند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع شیوع کرونا ویروس خاطرنشان کرد: اگر شرایط همین‌گونه باشد و بخواهیم بازی‌ها اردیبهشت ماه برگزار شود به نظرم لیگ را تعطیل کنیم بهتر است. برای تیم های بالا و پایین جدول هم راهکار وجود دارد. برای قهرمانی هم تیم‌هایی که بالای جدول هستند و تکلیفش مشخص است و می‌توانیم از آنها استفاده کنید. در پایین جدول هم می‌توان تعداد تیم ها را اضافه کرد.  به هر حال اولویت حفظ سلامت افراد است.

سرمربی سابق تیم ملی امید درباره انتخابات فدراسیون فوتبال نیز تاکید کرد: انتخابات به تعویق افتاده و طبیعی بود فیفا نمی‌پذیرد. باید اول تغییرات مدنظر فیفا را انجام بدهیم و بعد انتخابات را برگزار کنیم.

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *