دسته‌ها
دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل بهاری، اینم از ترفندهای این فصل تازه!

با فرا رسیدن فصل بهار وقت آن می رسد که این فصل خوش آب و رنگ را به خانه هایمان بیاوریم. می توانیم با برخی راه های دکوراسیونی هوای تازه بهاری را مهمان منزل خود کرده و با کمک گیاهان سبز فضایی تسکین دهنده ایجاد کنیم.

پارچه های گلدار در دکوراسیون اتاق خواب

روتختی گلدار در اتاق خواب بهاری

طرح گلدار در دکوراسیون منزل بهاری

وقتی در دکوراسیون منزل خود از طرح گل استفاده می کنید راحت ترین و در عین حال مهم ترین کار برای بهاری کردن فضا را انجام داده اید. شما می توانید برای این کار از سبک های مختلفی مثل بوهو، مدرن و… استفاده کنید. روتختی گلداری که در این تصویر می بینید نمونه ای بارز از این مدل است.

کاغذ دیواری گلدار در دکوراسیون بهاری

از ملافه و روتختی گرفته تا دیوار سعی کنید از طرح های گلدار استفاده کنید. این کار می تواند خانه شما را تبدیل به یک رویا کند.

تابلوی گل در دکوراسیون خانه

نقاشی گل روی دیوار خانه

قسمتی از دیوار خانه خود را انتخاب کنید و طرح های گلدار زیبا را مهمان آن نمایید. شما می توانید حتی به سراغ آثار هنری ای با طرح گل بروید و طرحی بهاره بر روی دیوار منزل خود نصب کنید.

گلدان سرامیکی بهاری در منزل

گلدان و شکوفه در دکوراسیون منزل بهاری

بهترین زمان است که از شکوفه ها و گل های زیبا استفاده کنید و گلدانی از آنها را در منزل خود نگهداری نمایید. طیف وسیعی از گل ها و گلدان ها پیش روی شما قرار می گیرند که می توانید بر اساس سلیقه و علاقه خود آنها را انتخاب کنید. برای مثال در این تصویر گلدانی براق و بیضی را مشاهده می کنید که بسیار هم زیباست.

گلدان صورتی در دکوراسیون خانه

در سبک دکو از این گلدان مات و کوچک استفاده شده است که این هم گزینه ای دیگر، پیش روی شماست.

گل مصنوعی در دکوراسیون خانه

امروزه گل های مصنوعی بسیاری نیز ساخته شده اند که مانند نمونه های طبیعی عمل می کنند. بنابراین در صورت تمایل می توانید از این نوع گل ها تهیه کنید و با کمک آنها حال و هوای خانه خود را بهاری نمایید.

گل مصنوعی در تزیین خانه

گل های مصنوعی خاص

نمونه هایی که در این تصاویر مشاهده می کنید هیچ شباهتی به گل های مصنوعی ندارند و کاملا طبیعی به نظر می رسند. به همین دلیل نیز حس و حال طراوت و شادابی بسیاری را به خانه شما خواهند آورد.

گلدان های دکوری جدید

به هیچ وجه معجزه افراد نگهدارنده از گیاهان را فراموش نکنید. گلدانی که برای این گیاه در نظر گرفته شده است لعابدار بوده و در ابعاد مختلفی استفاده شده است. همین حسن انتخاب توانسته تاثیر به سزایی در زیبایی این ترکیب داشته باشد.

ساخت حلقه گل با سبزه

جذابیت های چشمگیر بهاری در دکوراسیون خانه

با فرا رسیدن فصل بهار بهترین فرصت برای جشن گرفتن به سراغمان می آید. بنابراین می توان این خوشحالی و جشن را در عناصر مختلفی در خانه نمایان کرد، از تزئین حیاط خلوت گرفته تا استفاده از عناصر طبیعی زیبا در دکوراسیون منزل. برای مثال شما می توانید مانند این تصویر از حلقه گل و گیاه استفاده کنید و آن را بر روی دیوار و یا درب منزل خود بیاویزید.

ساخت سبد گل با خزه

بیایید کمی خلاقانه تر باشیم. به سبدی که در این تصویر است نگاه کنید و به دنبال تهیه مدل هایی مشابه آن باشید تا به شکل متفاوت تری به استقبال فصل بهار بروید.

تزیینات بهاری در خانه

در نهایت نیز می توانیم به این نمونه های خلاقانه از گل های کاغذی بپردازیم که شما می توانید آنها را با هنر خود بسازید و بر روی دیوار نصب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *