دسته‌ها
ورزشی

همه بازیکنان نساجی تحت نظر پزشک هستند/ به دنبال رتبه تک رقمی در جدول هستیم/ برای سفر به شمال همیشه وقت داریم!

به گزارش گروه ورزشی رسانه7 سیروس دین‌محمدی، مربی تیم نساجی، پیرامون آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: حدود دو روز است که تمرینات خود را شروع کرده‌ایم و خوشبختانه تیم وضعیت خوبی دارد و ما از روند تمرینات راضی هستیم.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام بازیکنان تحت نظر کادر پزشکی هستند. هر روز سلامت آن‌ها و میزان دمای بدن‌شان چک می‌شود. ضمن اینکه محل تمرین و رختکن نیز به صورت مداوم ضد عفونی می‌شود. خوشبختانه بازیکنان با انگیزه بالایی در تمرینات حاضر می‌شوند و با تمام وجود برای تیم تمرین می‌کنند. البته ما ۳ بازیکن مصدوم داریم که به امید خدا تا آغاز مسابقات لیگ مصدومیت آنها نیز برطرف می‌شود.

دین محمدی درباره هدف کادر فنی در پایان لیگ عنوان کرد: نساجی با توجه به هوادارانی پرشور و کم نظیر پتانسیل بالایی دارد و باید جایگاه بسیار مناسبی داشته باشد و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تیم بتواند روند صعودی خود را ادامه دهد. البته ما بازی‌های ساده‌ای نداریم و تمام بازی‌ها در هفته‌های پایانی سخت است اما امیدوارم بتوانیم با تلاش و همت بچه‌ها و حمایت هواداران به جایگاه تک رقمی در جدول دست پیدا کنیم. البته این کار سخت است اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان در ادامه پیرامون این سوال که آیا به نظرش تغییر و مسابقات انتخابی جام جهانی به سود اسکوچیچ و تیم ملی کشورمان شده است یا خیر، تاکید کرد: قطعاً به سود اسکوچیچ و تیم ما بوده است. اجازه بدهید یک نکته مهم را بگویم و آن هم این است که اگر اسکوچیچ می‌خواهد مانند کی‌روش موفق باشد باید مانند او زور داشته باشد و بتواند حرفش را به کرسی بنشاند. اینکه تیم ملی بتواند تمرینات خود را هرچند با بازیکنان کم و محدود استارت بزند می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

 مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: نساجی تیم ریشه‌داری است و حالا توسط بخش خصوصی اداره می‌شود. حدادیان در کنار  سیف‌الله‌پور و امیری در باشگاه زحمات زیادی می‌کشند و این که بخش خصوصی در لیگ برتر تیم‌داری کند این اتفاق بسیار خوبی است و همه باید از چنین باشگاه‌هایی حمایت کنند. اما برای اینکه این تیم و لیگ فوتبال ما بتواند دوباره آغاز شود باید همه برای خودمان و هموطنان تلاش کنیم. سفر را همیشه می‌توان انجام داد، بنده شمالی نیستم اما حالا که برای یک تیم خوب و ریشه‌دار این استان کار می‌کنم به نمایندگی از همه هموطنان شمالی از مردم می‌خواهم در منزل بمانند و از سفر به استان‌های دیگر بویژه استان‌های حاشیه دریای خزر پرهیز کنند، شمال تمام نمی‌شود. ان‌شاءالله بعد از این دوره تشریف بیاورند قدم‌شان مثل همیشه روی چشم.

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *