دسته‌ها
ورزشی

دیدار سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با قهرمانان و بازید از پیست

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون عصر امروز یکشنبه 17 فرودین با حضور در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی در جلسه ای که در فضای باز و با رعایت حداقل فاصله و اصول پیشگیری از شیوع کرونا برگزار شد با جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان صاحب نام رشته موتورسواری و اتومبیلرانی به گفتگو در خصوص مشکلات و موانع پیشرفت این رشته پرداخت.

در این جلسه 3 ساعته که شهزاد کیانی، محمدعلی مرندیان، غلامرضا جنیدی، سلیم سرپولکی، پژمان پاکزاد، برنارد عیوضی، شهرام علی قانعی، آرمن الکساندریان،
بیژن خراسانی، محمد یعقوبی، مهدی شریعتی هم حضور داشتند، دعوت از پیشکسوتان و ورزشکاران و استفاده از تفکرات و تجربیات آنان، احترام و ارج نهادن به حقوق بیشتر به اعضای خانواده این رشته، راه اندازی و پیگیری کلاس های آموزش و توسعه بحث آموزش به صورت حرفه ای در راستای استانداردسازی پایه های آموزشی این رشته ورزشی، برگزاری هر چه حرفه ای تر رشته های مختلف و با نیم نگاهی به حرکت به سوی اعزام ورزشکاران به رویداد های بین المللی، برگزاری مداوم جلسات مختلف با گروه های مختلف اعضای این خانواده و استفاده بهینه از پتانسیل آنها در راستای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی محور صحبت های ورزشکاران و پیشکسوتات در دیدار امروز بود.

ناظمی در پایان پس از شنیدن صحبت های آنها ضمن تشکر از مطرح کردن مباحث مهم اظهار داشت: من و تمام اعضای فدراسیون مامویت داریم که در خدمت این رشته ورزشی باشیم و تمام سعی و تلاش مان را برای توسعه و پیشرفت این رشته خواهیم کرد. درب اتاق من برای دیدار با هر یک از اعضای خانواده موتوسواری و اتومبیلرانی همیشه باز است و با آغوشی باز از این موضوع استقبال می کنم. ما اصلا به گذشته کاری نداریم و می بایست الان در حال حاضر زندگی کنیم. باید ببینیم که در چه وضعیتی هستیم و چه کار هایی می توانیم انجام دهیم و از همه مهم تر مرد عمل باشیم و نه اینکه تنها به حرف و انتقاد نسبت به دیگران بسنده کنیم. هر کسی به اندازه خودش باید در خصوص مسئولیتی که دارد، پاسخگو باشد و بتواند عملکرد مثبتی در راه پیشرفت این رشته ورزشی داشته باشد. من برای خدمت و پیشرفت این رشته ورزشی هر کاری که از دستم بیاید انجام می دهم. منتها این تغییرات و ایجاد زیرساخت و برنامه ریزی علمی و عملی کمی احتیاج به زمان دارد که متاسفانه شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی برای مان ایجاد کرده و سرعت حرکت مان را کمی کند کرده است که انشالله به زودی برطرف خواهد شد و با سرعت بیشتری روند اصلاح زیرساخت ها و امور مربوطه را به سمت رشد و اعتلای این رشته ورزش حرکت خواهیم کرد.

همچنین ادامه این سلسله نشست ها و دیداری مسئولین فدراسیون از مواردی بود که از سوی پیشکسوتان مورد استقبال و توجه قرار گرفت.

*بازدید سرپرست فدراسیون از پیست موتورکراس آزادی

مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون به همراه جمعی از مدیران کمیته ها عصر امروز  یکشنبه 17 فروردین به منظور بازدید از پیست موتورکراس در مجموعه ورزشی آزادی حضور یافت و امکانات، مشکلات و ظرفیت های این مجموعه و چالش های موجود مورد بررسی قرار داد و با مسئولین پیست دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن بازدید از وضعیت جایگاه تماشاگران و نحوه ارائه خدمات به ورزشکاران، ارتقای سطح امکانات و خدمات به ورزشکاران و مراجعین و راه اندازی منظم و ساختار یافته کلاس های آموزش موتورسواری را از اولویت های اصلی برنامه های سال جاری اعلام کرد.

انتهای پیام

 

منبع خبر:فارس

آخرین اخبار روز ایران و جهان را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *