دسته‌ها
ورزشی

شیوه مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی بانوان تغییر می کند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری امروز در آغاز جلسات کارشناسی و بررسی عملکرد کمیته های این فدراسیون گفت: بررسی ها با کمک کمیته های آموزش و فنی و با هدف بهبود و تصحیح حرکت کمیته های تخصصی فدراسیون صورت می گیرد.

مازیار ناظمی افزود: در مدتی که سرپرستی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری را بر عهده دارم، سهم بانوان را در نظام تصمیم گیری های کارشناسی و فنی را کم دیدم و باید فرصت مدیریتی و کارشناسی بیشتر و بهتری به آنها داده شود.

سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: توانمندی دختران در رشته موتورسواری و اتومبیرانی بیشتر مدنظر تصمیم گیریهای فدراسیون خواهد بود و تمامی کمیته های فدراسیون ملزم به انتخاب یک نایب رئیس زن با هماهنگی فدراسیون شدند.

مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری افزود: بعد از اعلام وزارتخانه و ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، شیوه مسابقات بانوان با کمک و نظر متخصصان این رشته تغییر بهتری پیدا می کند و فرصت بهتری برای رقابت و حضور پررنگ برای آنان ایجاد می شود. هم اکنون مشغول بررسی و مشورت در این مورد هستیم.

انتهای پیام/س

منبع خبر:فارس

آخرین اخبار روز ایران و جهان را در سایت خبری-تحلیلی رسانه 7 بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *