دسته‌ها
اقتصادی

۲۲۱ نهاد در قالب معین‌های اقتصادی خراسان رضوی فعالیت دارند

اقتصاد ایران: مشهد:استاندار خراسان رضوی گفت: بخشی از مشکلات در بخش‌های توسعه‌ای به خاطر تاخیر در مجوزهایی است که باید صادر شود.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر امور اقتصادی دارایی برگزار شد، پایین‌ بودن میزان کسب و کار در کشور را در برخی مواقع مرتبط با تاخیر در صدور مجوزها دانست.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از روند توسعه فعالیت‌های استان اشاره کرد و افزود: اعتماد عمومی ‌در حال افزایش است و تاکنون ۲۲۱ نهاد و شرکت در قالب معین‌های اقتصادی فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهند و هفته‌ای سه بار با استاندار جلسه دارند.
علی رسولیان به تشریح الگوی مثلث توسعه اقتصادی استان نیز پرداخت و یادآور شد: ما تاکنون از ۶۵۱ طرح بهره‌برداری کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم ۷۰ معین دیگر را نیز به طرح اضافه کنیم.
وی همچنین بر جذب سرمایه ۱۹۸۳۰۵ میلیارد تومانی  تاکید کرد و یادآور شد:‌ پیش بینی می‌شود ۲۰۵۸۷۷ شغل از این طریق ایجاد و ۳۳۴ طرح سرمایه گذاری بزرگ در استان آغاز شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزایش اختیارات استان را یکی از مهم‌ترین خواسته‌های ستاد عنوان کرد و گفت: ایجاد صرافی در مشهد و اعطای ماشین آلات از دیگر خواسته‌های استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *