دسته‌ها
ورزشی

از بچگی آرزو داشتم در دربی گل بزنم

به گزارش رسانه ۷، محمد دانشگر مدافع استقلال روزهای پرهیاهویی را سپری کرد، از اخراج توسط فرهاد مجیدی تا گلزنی در دقیقه آخرِ دربی جام‌حذفی.

دانشگر پس از اینکه گلی شیرین در دربی زد، گفت: «آرزوی بچگی من گلزنی در دربی است؛ دیشب که با خانواده‌ام صحبت می‌کردم حرف خوبی مطرح شد. پنج سال قبل که استقلال می‌برد، من و برادرانم با موتور به خیابان می‌رفتیم و شاد بودیم اما الان من توانستیم باعث شوم که هواداران استقلال خوشحال شوند و مقابل خانه‌ام بروند و تشویق کنند.»

دانشگر در بخش‌های دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: «پس از گلزنی‌ام در دربی ۹۳، متوجه شدم مردم مقابل خانه پدری‌ام در بوشهر حضور پیدا کرده و به شادی پرداخته‌اند و بسیار شلوغ بود.»

دانشگر فاش کرد که تماسی هم مهدی رحمتی با او داشته: «در دورانی که حواشی پیش آمد، هم سید مهدی رحمتی به من زنگ زد، هم حنیف عمران زاده با من صحبت کرد، آقای نیکبخت واحدی زنگ زدند و حتی در جمع خوانندگان سامان جلیلی صحبتی با من داشت؛ خیلی‌های دیگر هم بودند مثل آقای هادی طباطبایی که همگی آن‌ها به من گفتند معذرت خواهی کن و به سر تمرین تیم برو. حتی همان‌روزی که می‌خواستم به هتل تیم برای بازی بروم، با سیدمهدی رحمتی صحبت کردم که او گفت اگر می‌فهمی که می‌توانی بازی کنی برو بازی کن. سید گفت چون می‌فهمم پای تو درد می‌کند اما با این انگیزه‌ای که داری برو و بازی کن. حتی هم خونه‌هایم همگی گفتند برو بازی کن و من هم گفتم که می‌خواهم بروم بازی کنم تا بتوانم بار دیگر بلند شوم.»

منبع خبر: خبر ورزشی

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *