دسته‌ها
ورزشی

چمنیان: شایسته پیروزی بودیم/ جای خالی دژاگه و حاجی صفی حس شد

مربی تیم فوتبال تراکتور از عملکرد شاگردانش در دیدار با ذوب‌آهن ابراز رضایت کرد.

به گزارش رسانه ۷،عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی بود و به ذوب‌آهن خدا قوت می‌گوییم. این تیم بازی باکیفیتی را ارائه داد. تمرکز بازیکنان ما فقط در یک صحنه از بین رفت و اگر بیشتر می‌شد، ما به دردسر می‌افتادیم. بازیکنان ما انگیزه زیادی داشتند و در بازی‌های قبل با وجود بازی زیبا، نتوانسته بودیم نتیجه را کسب کنیم، در این بازی به این مهم دست پیدا کردیم و دوباره به بالای جدول رسیدیم.

وی ادامه داد: در زمان‌ها و نقاط مهم بازی، درخشان ظاهر شدیم و بازیکنانان کلیدی حریف را کنترل کردیم. می‌دانستیم حریف از جناحین و خط حمله بازیکنان خوبی را دارد و سعی کردیم این حربه را خنثی کنیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و هواداران هم لذت بردند و به چیزی که شایسته آن بودیم، رسیدیم.

چمنیان درباره غیبت بازیکنان کلیدی این تیم و تاثیر آن در بازی تراکتور گفت: مسعود سجاعی خیلی خوب بازی کرد و میانه زمین را به خوبی رهبری و جای دژاگه را پر کرد. نبود دژاگه و حاجی‌صفی روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود. بازیکنان جانشین انگیزه بالایی داشتند که بتوانند به تیم کمک کنند و عملکرد خوبی را ارائه دهند.

منبع خبر: ایسنا

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *