دسته‌ها
لینک ویژه

واکنش عجیب دی بر وی نه به پپ: خفه شو دیگه!




کوین دی بر وی نه، ستاره منچسترسیتی، شب گذشته از فریادها و توصیه‌های پپ گواردیولا در کنار زمین عصبانی شد و پاسخ سرمربی‌اش را داد.





واکنش عجیب  دی بر وی نه به پپ:  خفه شو دیگه!


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش “ورزش سه”، سیتی موفق شد با نتیجه ۰-۴ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از سد رئال مادرید عبور کند و راهی دیدار فینال شود.

 بازیکنان این تیم نمایش درخشانی را در ورزشگاه اتحاد و پیش چشم هوادارانی که برای تشویق این تیم سکوها را پر کرده بودند ارائه دادند و توانستند مدافع عنوان قهرمانی را در هم بکوبند. در حالی که سیتی از تیم حریف پیش بود و صعودش به دیدار فینال قطعی به نظر می‌رسید، گواردیولا از حفظ توپ دی بروینه به شدت عصبانی شد و از خواست که جریان بازی را آرام کند.

پپ با حرارتی خاص بر سر ستاره بلژیکی فریاد می زد: «پاس بده، پاس بده، پاس بده دیگه.»

اما این هافبک بلژیکی به هیچ وجه از این رفتار سرمربی سیتی استقبال نکرد و در حالی که بسیار عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسید رو به او فریاد زد:« خفه شو، خفه شو!»

گواردیولا پس از پایان بازی در گفتگو با موی استار درباره این صحنه اظهار داشت: «وقتی ۰-۲ جلو بودیم، خیلی عجله می‌کردیم. پس از شروع نیمه دوم بود که ایلکای گوندوغان توپی را از دست داد و کوین حرکایت انجام داد که ضروری نبود. ما عجول بودیم، در حالی که درست باید برعکس عمل می‌کردیم. اما چنین اتفاقاتی طبیعی است. در مجموع بازی فوق العاده‌ای را به نمایش گذاشتیم.»

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *