دسته‌ها
اخبار ورزشی

با برهم زدن تمامی معادلات؛ ناپولی در آستانه جذب ستاره ۸۰ میلیون یورویی لیل

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

رئیس لیل از موافقت ناپولی با پرداخت مبلغ مورد نظر برای جذب نیکولاس په‌په خبر داد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از اسکای اسپورتس، جرارد لوپز رئیس باشگاه لیل فرانسه اعلام کرد که ناپولی با پرداخت مبلغ مورد نظر طرف فرانسوی برای نیکولاس په‌په، وینگر ساحل عاجی لیل موافقت کرده است.

ستاره ۲۴ ساله که در فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۳ گل در ۴۱ مسابقه برای لیل نقش مهمی در نایب قهرمانی این باشگاه در لیگ یک فرانسه داشت، در این تابستان مورد توجه برخی از بزرگترین باشگاه های اروپایی نظیر منچستریونایتد، لیورپول و اینترمیلان قرار گرفته بود.

در ابتدای این هفته بود که لوپز خبر داد مقصد بعدی په‌په به زودی مشخص خواهد شد. په‌په خود در ماه فوریه در گفت و گویی اعلام کرده بود قصد دارد در تابستان به پیشنهادات خود فکر کند.

لوپز در صحبت هایی با نشریه ایتالیایی توتواسپورت در این مورد گفت: ناپولی با درخواست ۸۰ میلیون یورویی ما موافقت کرده است و اکنون همه چیز به نظر خود په‌په بستگی دارد، با توجه به پیشنهاداتی که مدیربرنامه های او از ۴ باشگاه دریافت کرده است. په‌په دوشنبه از تعطیلات بازخواهد گشت و فکر می‌کنم در طول همین هفته تصمیم نهایی خود را بگیرد. ما از او خواستیم فصل گذشته با ما بماند و قول دادیم بعد از پایان فصل، اجازه خروج به او بدهیم.

سمیر خیاط، مدیربرنامه های په‌په روز پنجشنبه از کمپ تمرینی ناپولی در دیمارو بازدید کرده و با این باشگاه حاضر در سری آ برسر مفاد شخصی قرارداد وارد گفت و گو شده است. با این حال، اسکای ایتالیا گزارش داده که درخواست خیاط، حقوق سالیانه ۵ میلیون یورویی برای بازیکن و حق ترانسفر ۵ میلیون یورویی برای مدیربرنامه ها بوده است، درخواستی که از سوی ناپولی چندان مورد موافقت قرار نگرفته است

پیش بینی می‌شود ناپولی یکی از بازیکنان خود را نیز در این انتقال بگنجاند که به نظر می‌رسد، آدام اوناس باشد. لوپز نیز خود این موضوع را تایید کرده و اعلام کرده با توجه به شناختی که از اوناس در دوران حضور در بوردو دارد، می‌داند که تهدیدی دائمی برای حریفان خواهد بود. 

۷۷۱۲

منبع خبر: وب سایت نود

آخرین اخبار ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *