دسته‌ها
اخبار گوناگون

جدیدترین شرایط فروش چری و MVM در سال ۹۸ + جدول [به روز رسانی]

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

چری شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان یکی از کارخانه‌های اصلی تولید خودرو و موتور خودرو، در جمهوری خلق چین به شمار مى ‌آید. این شرکت دارای هفتمین رتبه از نظر تولید خودرو در کشور چین است. چری تیگو، چری آریزو برخی از خودروهای این شرکت است که در ایران توسط مدیران خودرو مونتاژ و به‌ فروش می رسند.

شرایط فروش چری

در حالی که بسیاری از شرکت های خودرویی و واردکنندگان رسمی در شرایط نا مساعد اقتصادی فروش محصولات خود را متوقف و یا با بهانه های مختلف اعلام تعلیق فعالیت و یا حتی خروج در ماه های آتی را داشته اند، شرکت مدیران خودرو با هدف ایجاد تعادل و عرضه بدون وقفه محصولات خود در بازار، اقدام به تنظیم شرایط فروش چری و ام وی ام کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین شرایط فروش چری و MVM در سال ۹۸:



شرایط جدید فروش اقساطی محصولات چری اعلام شد [به روز رسانی]

شرکت مدیران خودرو برای محصولات برند چری شرایط فروش جدیدی را اعلام کرده است که خریداران می توانند با پیش پرداخت ۴٠ درصدی از قیمت خودرو و پرداخت مابقی مبلغ با شرایط منعطف تا سقف ۴٨ ماه به خرید خودرو از این شرکت اقدام کنند. موعد تحویل خودروها در این طرح فروش چری فوری خواهد بود.
علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.cheryco.ir اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایند.

فروش نقدی تحویل فوری

فروش اقساطی تحویل فوری

قیمت جدید محصولات مدیران خودرو

گروه خودروسازی مدیران خودرو لیست قیمت جدید محصولات “چری” و “ام وی ام” را ویژه تیرماه ۹۸ اعلام نمود.

قیمت جدید محصولات چری – تیرماه ۹۸:

قیمت جدید محصولات ام وی ام – تیرماه ۹۸:

طرح فروش محصولات چری با اقساط ۴۸ ماهه ویژه تیر ۹۸ [به‌روزرسانی]

به اطلاع متقاضیان محترم محصولات مدیران خودرو می رساند، شرایط فروش فوری اقساطی محصولات چری از طریق شرکت‌های لیزینگ از روز شنبه مورخ ۹۸/۰۴/۱۵ به تعداد محدود به شرح جدول ذیل اعلام می گردد.

طرح فروش چری با اقساط ۴۸ ماهه:
فروش اقساطی محصولات ام وی ام تنها با ۴۰ درصد پیش‌پرداخت [به روز رسانی]
مدیران خودرو از فروش اقساطی محصولات ام وی ام به‌ صورت اقساطی خبر داد. بنابر اعلام مدیران خودرو خودروهای ام وی ام ۳۱۵، ام وی ام ایکس ۳۳ و ایکس ۲۲ به ‌صورت اقساطی فروخته می‌شوند.
مدیران خودرو میزان پیش‌ پرداخت لازم برای خرید این خودروها را ۴۰ درصد قیمت خودرو تعیین کرده و اعلام کرده است باقی‌مانده ارزش خودرو به‌ صورت اقساط ۱۲ تا ۴۸ ماهه خریداران گرفته خواهد شد.

منبع خبر: دیجیاتو

آخرین اخبار علم و فناوری و تکنولوژی ایران و جهان را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *