دسته‌ها
مدل لباس عروس

راهنمای انتخاب لباس عروس +۱۰۰ مدل لباس عروس زیبا

انتخاب مدل لباس عروس با توجه به سایز اندام عروس

رسانه ۷ شاید برای خیلی از عروس‌خانم‌ها هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از پوشیدن لباس‌های عروس پرنسسی و براق که در جنس‌های حریر و تور می‌درخشند ، نباشد . ولی طراحان لباس عروس معتقدند اصول مهمی در انتخاب لباس عروس وجود دارد که رعایت آنها از شکل و جنس لباسی که عروس‌ها می‌پوشند ، مهم‌تر است . لباس عروسی که روی جارختی زیباست، لزوما روی اندام شما زیبا نیست . نکات قوت و ضعف اندام شما بهترین راهنما برای انتخاب لباس عروس ایده‌آل شماست . آنچه که همیشه در رویاهای خود به عنوان لباس عروس می‌پرورانده‌اید را فراموش کنید و به اندام امروزی خود بنگرید . در انتخاب لباس عروس باید بدانید کدام مدل لباس عروس برای پوشاندن قسمت نامتعادل اندام‌تان مناسب است . برای دیدن لباس عروس های بیشتر می توانید مقاله لباس عروس ۲۰۱۵ بسیار شیک و زیبا را مشاهده کنید . در زیر چند نکته برای انتخاب مدل لباس عروس مناسب به شما پیشنهاد می کنم :

♥ انتخاب مدل لباس عروس ♥ اگر بازوها و سرشانه‌ها بزرگ و قطوری داشته یا کمی قوز دارید نباید لباس مدل دکلته را سفارش دهید. در عوض لباس‌تان باید یا آستین کوتاه یا آستین حلقه‌ای باشد .

♥ انتخاب مدل لباس عروس ♥ اگر باسن‌تان بزرگ است باید به دنبال لباس‌هایی که از زیر سینه گشاد می‌شوند باشید .

♥ انتخاب مدل لباس عروس ♥اگر می‌خواهید بالاتنه‌تان را کلا جمع‌وجورتر کنید باید لباسی با نیم‌تنه گنی شکل و تنگ و دامنی که از کمر پف آلود است را برگزینید .

♥ انتخاب مدل لباس عروس ♥ اگر می‌خواهید برجستگی‌های اندام خود را نشان دهید بهتر است از مدل ماهی استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *