دسته‌ها
اخبار ورزشی

کیفیت لیگ نوزدهم بالا خواهد بود/ بازی دشواری با نساجی داریم/ حضور بانوان در استادیوم‌ها اتفاق خوبی است

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

مربی دروازه‌بانان تیم پیکان گفت: تیم‌های بسیار خوبی هستند که خودشان را برای مسابقات لیگ آماده کردند و فکر کنم فصل بسیار خوبی داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی رسانه۷ ابراهیم میرزاپور، مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پیکان، درخصوص هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر گفت: همیشه بازی‌های اول لیگ و هر تورنمنتی می‌تواند سخت‌ترین بازی‌ها باشد چون تیم‌ها شناخت کافی از یکدیگر ندارند. به نظرم امسال رفته رفته کیفیت بازی‌ها بهتر شود چون الان تیم‌های بسیار خوبی هستند که خودشان را برای مسابقات لیگ آماده کردند و فکر کنم فصل بسیار خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: زمانی که تیم می‌بازد به نظرم کل تیم مقصر است و همیشه دنبال این هستیم که دروازه‌بان را مقصر جلوه دهیم ولی در کل ما نیمه اول بازی مقابل شهرخودرو را خیلی خوب شروع کردیم. در ادامه شهرخودرو خوب کار کرد و توانست از اشتباهات ما دو، سه موقعیت گلزنی بدست بیاورد و دوگل بزند. نیمه دوم فشار را زیاد کردیم و فرکی دو، سه بار هم سیستم تیم را عوض کرد و توانستیم فشار بیاوریم ولی موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد و امیدوارم در آینده بتوانیم روند بهتری را داشته باشیم. 

میرزاپور تصریح کرد: مخالف این هستم که با یکی، دو بازی بخواهیم دروازه‌بان را تعویض کنیم چون نباید این استرس را در دروازه‌بان‌مان به وجود بیاوریم که این احساس را کند اگر توپ به دروازه برود و تیم ببازد و اشتباه کند سریع آن یکی جایگزین می‌شود و این برای همان دروازه‌بان می‌تواند پیش بیاید. با توجه به بازی‌ها و شرایط پیش می‌رویم و هرموقع صلاح بدانیم تغییر ایجاد خواهد شد.

او اظهار داشت: بازی بعدی ما با نساجی است و بازی با گل گهرشان را دیدم، تیم بسیار خوبی هستند و جا دارد به مهاجری تبریک بگویم. تیمی است که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و می‌توانستند حتی در سیرجان هم برنده بازی باشند که دروازه‌بان گل‌گهر، فراهانی، خیلی خوب کار کرد و در دو، سه صحنه و نگذاشت تیمش ببازد. آنجا شرایط میزبانی و تماشاگران نساجی هم شرایط خاصی دارد و بازی بسیار مشکلی است اما باید سعی کنیم از اشتباهات درس بگیریم و در آن مسابقه بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

میرزاپور ادامه داد: الان که زیرساخت‌ها دارد فراهم می‌شود مطمئنا خود فدراسیون هم دوست دارد این کار انجام شود اما شرایط باید طوری باشد زمانی که خانم‌ها به استادیوم می‌آیند مشکلاتی برایشان پیش نیاید و راحت بتوانند بازی‌ها را تماشا کنند. به نظرم این ۲ ماهه که لیگ هم به تأخیر افتاد خیلی خوب شد الان گیت‌ها و شماره صندلی‌ها خیلی کمک می‌کنند که دیگر هر کسی مسئول شماره صندلی خودش است که می‌نشیند و رفته رفته این امکان هم به وجود خواهد آمد بانوان به استادیوم بیایند.

وی گفت: به غیر از بازی‌‌ خودمان و بازی پرسپولیس- پارس جنوبی و گل گهر- نساجی بازی دیگری را ندیدم. همیشه اولین بازی‌ها مقداری سخت است و تیم‌ها از بدنسازی آمدند و شاید به آن آمادگی و آن ترکیب کامل نرسیده باشند و اما بازی‌ها به مرور بهتر می شود. 

آخرین اخبار روز ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *