دسته‌ها
اخبار ورزشی

باید ویترین باشگاه را خوب نگه داریم/ مشکلات مالی را حل می‌کنیم

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع اعضای تیم خطاب به بازیکنان گفت: تیم پرسپولیس ویترین باشگاه است. سعی کنید این ویترین را خوب نگه دارید و از ظرفیت‌ها برای موفقیت تیم و شادی هواداران استفاده کنید. ما وظیفه داریم با تیم اقتصادی که داریم مشکلات مالی را حل کنیم و شرایط خوب و آرامش را برای تیم به وجود بیاوریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری فرد امروز در برنامه معارفه در ورزشگاه شهید کاظمی خطاب به سرخ پوشان اظهار داشت: نمی‌خواهم کلیشه‌ای صحبت کنم. امروز جلسه‌ای با آقای کالدرون داشتیم که جلسه خوبی هم بود. تلاش همه ما انجام کار به بهترین شکل برای پرسپولیس و هواداران است. مسائل فنی و داخل زمین با آقای کالدرون است و مسائل بیرون زمین با باشگاه است که به امید خدا بتوانیم شرایط خوبی را ایجاد کنیم تا شما و کادر فنی بتوانید کار خودتان را در آرامش دنبال کنید.

وی افزود: بیشترین مساله در این حوزه هم مسائل مالی است که برای رفع مشکل تلاش می‌کنیم و خدا هم کمک می‌کند تا بتوانیم از ظرفیت‌های موجود بهره ببریم. شما بازیکنان هم در آرامش، تمام ظرفیت خود را برای موفقیت تیم و شادی هواداران به کار بگیرید.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم یک ویترین است و هر اتفاقی که روی بدهد می‌تواند به این ویترین رونق بدهد یا به آن آسیب بزند. سعی کنید که ویترین پرسپولیس را خوب نگه داریم. در آرامش کار خود را دنبال کنید تا مربی هم رضایت داشته باشد. ما هم وظیفه داریم با تیم اقتصادی که داریم مشکلات مالی را حل کنیم.

آخرین اخبار روز ورزشی را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *