دسته‌ها
اخبار ورزشی

ایزدیار: برای اولین بار قهرمانی جهان را تجربه می کنم/ آرزویم سکوی پارالمپیک است

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین شاهین ایزدیار ملی پوش پاراشنا کشورمان گفت: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی جهان لندن یکسال قبل از پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار می شود، تمام کشورها با هدف کسب سهمیه در آن شرکت می کنند و همین موضوع باعث می شود تا سطح رقابت ها بالا باشد.

وی ادامه داد: تجربه حضور در مسابقات جهانی را دارم اما برای نخستین باراست که در قهرمانی جهان شرکت می کنم و شناگری که بتواند در این رقابت ها در میان ۳ نفر اول باشد، به طور حتم در پارالمپیک هم روی سکو قرار می گیرد و من هم تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکرد خودم را اجرا کنم.

ایزدیار افزود: در این مسابقات در ۴ ماده ۵۰ متر کرال سینه، ۲۰۰ متر مختلف انفرادی، ۱۰۰ متر قورباغه و ۱۰۰ متر کرال سینه شرکت می کنم که برای من از نظر کسب مدال و سهیمه پارالمپیک ۱۰۰ متر قورباغه مهم تر است و امید بیشتری در این ماده دارم.

دارنده ۶ مدال طلای بازی های جارکاتا عنوان کرد: کلاسبندی ها در شنا تغییر کرده و من شناخت زیادی از حریفانم ندارم اما در پارالمپیک لندن و ریو، شناگرانی از آفریقا جنوبی، روسیه و پرتقال رقبای جدی من بودند.

ایزدیار اظهار داشت: بعد از بازی های پاراآسیایی جاکارتا به مدت یک ماه و نیم به استراحت پرداختم و پس از آن هفته  ای۱۲ جلسه تمرین (۹ جلسه شنا و ۳ جلسه بدنسازی) داشتم که اکنون در این چند روز گذشته به هفته ای ۶ جلسه شنا تغییر کرده است. ظهرها به تمرین شنا می پردازم تا از نظر زمان با وقت شروع مسابقات مقدماتی در لندن یکسان باشد.

وی بیان کرد: به طور حتم بعد از این رویداد، مسابقات دیگری هم وجود دارد که اطلاع دقیقی از آن ندارم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا سهمیه را در لندن بدست آورم.

ایزدیار تصریح کرد: بزرگترین آرزوی ورزشی ام ایستادن روی سکوی پارالمپیک است و برای رسیدن به این خواسته ام بعد از مسابقات لندن، جدی تر و سخت تر تمریناتم را ادامه می دهم تا این آرزو در ۲۰۲۰ توکیو به حقیقت تبدیل شود.

ملی پوش پاراشنا در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک و تمام افرادی که برای من زحمت کشیدند، تشکر می کنم.

انتهای پیام/س

منبع خبر: فارس

آخرین اخبار روز ایران و جهان را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *