دسته‌ها
اخبار ورزشی

آناستازی: زندگی شرایط عجیبی دارد/فکر نمی‌کردم در لهستان کتابم را تبلیغ کنم

پایگاه خبری – تحلیلی رسانه ۷:

به گزارش خبرگزاری فارس، آندره‌آ آناستازی، بازیکن سابق و پرافتخار تیم ملی والیبال ایتالیا و سرمربی تیم اونیکو ورشوی لهستان از کتاب زندگی‌ خود رونمایی کرد. وی این روزها در ورشو با مشکلات مالی باشگاه اونیکو، نایب قهرمان فصل گذشته پلاس‌لیگا مشغول است. او در کتاب زندگی خود از ابهامات بسیاری برای علاقمندان به والیبال پرده‌برداری کرده است.

آناستازی در مراسم رونمایی از این کتاب که در سالن کنفرانس فدراسیون والیبال لهستان برگزار شد، درمورد دلایل نوشتن کتاب زندگی‌اش صحبت‌هایی را مطرح کرد.

وی در کتابش به موضوعات مختلفی اشاره کرده است. دوران کودکی، چگونگی کسب مدرک مربیگری و آموزش والیبال، نشستن روی نمیکت تیم ملی لهستان، دلایل شکست در مسابقات المپیک لندن، روند موفقیت‌هایش در تیم گدانسک و… از جمله موارد است که آناستازی در کتابش درمورد آنها نوشته است.

آناستازی با بیان اینکه درآمد حاصل از فروش کتابم را به بنیاد خیریه اهدا خواهم کرد، گفت: آخرین بازی که در این اتاق حاضر بودم زمانی بود که از تیم ملی لهستان اخراج شده بودم. فکر نمی‌کردم روزی در این سالن بخواهم درمورد کتابم صحبت کنم. زندگی شرایط عجیبی دارد.

آناستازی تنها مربی است که توانسته با ۳ تیم مختلف به مدال قهرمانی اروپا دست پیدا کند.‌ وی همچنین ۵ سال هدایت گدانسک را در لیگ لهستان برعهده داشت و قرار است برای فصل آینده سرمربی تیم اونیکو ورشو باشد.

اونیکو ورشو فصل گذشته با هدایت آنتیگا عنوان نایب قهرمانی پلاس‌لیگا را کسب کرد.

انتهای پیام/

منبع خبر: فارس

آخرین اخبار روز ایران و جهان را در سایت خبری-تحلیلی رسانه ۷ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *